[Luypaers NL] Ball Python

Ik heb er ook 3 besteld.

Wel leuk dat je iets citeert wat een opmerking van mij moet voorstellen wat ik NIET hier of dergelijke heb geplaatst.
Ik zou ook even niet weten waar je dat vandaan hebt want heb met geen enkel iets 3 kartonnen.

Wel een leuke stalker creepfibe.

Gefeliciteerd met je 3 pakjes,

Update: ohhh je bent zo'n zielig figuurtje die zelf aanpassingen aanbrengt met geciteerde teksten zodat het lijkt alsof die persoon zelf het heeft gezegd.

Wel leuk dat je iets citeert wat een opmerking van mij moet voorstellen wat ik NIET hier of dergelijke heb geplaatst.
Ik zou ook even niet weten waar je dat vandaan hebt want heb met geen enkel iets 3 kartonnen.

Wel een leuke stalker creepfibe.

Gefeliciteerd met je 3 pakjes,

Update: ohhh je bent zo'n zielig figuurtje die zelf aanpassingen aanbrengt met geciteerde teksten zodat het lijkt alsof die persoon zelf het heeft gezegd.

Je bent niet van de grapjes merk ik...

kunnen we even stoppen met ieder persoon die er 1 heeft besteld het meldt?
de topic wordt wel gedeeltelijk ''vervuild/onoverzichtelijk erdoor.

vat het niet verkeerd op, ben blij voor je dat je het hebt besteld maar kunnen we verder met echt informatie die er toe doet?

Ik weet niet of ik dit nog mag melden, maar ik heb er geen van besteld :D

Nou ja, ik had er ook 2 pakjes besteld dit i.c.m. de Red Dragon actie. Gewoon 3 vliegen in één klap. Ten eerste is het gewoon een geweldige actie om deze producten aan te schaffen voor slechts 30 euro. Daarnaast is het zo dat we na dit jaar geen F3 single shots meer mogen kopen en dus wordt dit toch wel min of meer een collectors item en dit geldt dan ook als derde plaats voor de 100.000 klappertje. Dus ja, ik heb mij laten verleiden vanwege bovenstaande punten. :)

Ik heb 2 doosjes besteld voor de 100k. Hoeveel hebben jullie er besteld? Ik heb geen zin om het hele topic terug te lezen..

Ik begrijp dat je hier moet posten als je deze hebt aangeschaft. BiJ dEzE, Ik BeN TrOtSe EiGeNaAr VaN TwEe PaKjEs!

Alle credits voor deze foto's naar Topvuurwerk Breda deze kwam ik op hun pagina tegen.

Ze zijn binnen!

BP1.jpg
BP@.jpg

Heb nu 7 setjes alleen voor de doos zou je ze alleen al kopen.
Dat heb ik nu ook, was vanochtend in een winkel en ze waren eingelijk nog gesloten en aan het inpakken . Stond die hele luypaers lijn op een tafel en ik als een bewonderaar even die dozen bekijken en enthousiast over de label en de vormgeving . Stonden er twee klanten achter me die ook te vroeg waren me echt aan te kijken alsof ze water zagen branden:D de verkoper deelde gelukkig mn gekte.

Wat een prachtige doos en geweldig mooie labels. Die ouderwetse Fünke-stijl is gaaf maar dit is wel weer heel geile luxe uitstraling!

5doosjes van deze. Keurige/luxe omdoos en single shot zelf mooi afgewerkt. Misschien nog maar 5 doos erbij halen:p

Elk jaar geef ik 1 artikel aan een random iemand weg, zodat iemand anders ook kan genieten van het moois. Dit jaar was het een pakje ball python, hoop dat ik een echte freak er blij mee heb gemaakt!

Back
Bovenaan