Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nog niet besteld.
€3,25 voor een single shot van 1,5" en 40 gram waarbij niet alle effecten mij aanspreken?
Twijfel, twijfel.
Had het zelfde, ben voor de Kometenbomben gegaan...
Voordat ik het vergeet, heb er 5 besteld!kunnen we even stoppen met ieder persoon die er 1 heeft besteld het meldt?
de topic wordt wel gedeeltelijk ''vervuild/onoverzichtelijk erdoor.
vat het niet verkeerd op, ben blij voor je dat je het hebt besteld maar kunnen we verder met echt informatie die er toe doet?
kunnen we even stoppen met ieder persoon die er 1 heeft besteld het meldt?
vat het niet verkeerd op, ben blij voor je dat je het hebt besteld maar kunnen we verder met echt informatie die er toe doet?
Vind ik niet. Het is juist interessant om te horen dat hij erg in trek is. In mijn geval is het nét dat beetje dat mij over de streep trekt. Ik bedoel, als hij erg in trek is dan moet hij wel goed presteren toch![]()
Heb er 3 besteld. Echt altijd herres als ik een broodje eetkunnen we even stoppen met ieder persoon die er 1 heeft besteld het meldt?
Ik heb 3 doosjes besteld
Ga terug naar enzo knol joh xDHeb er 3 besteld. Echt altijd herres als ik een broodje eet