Lunatic

Deze waren echt dikke prima ja voor die prijs zeg! Waren er beide aardig verbaasd over Sjoerd :wink: Leuk dat je ze ff gefilmd hebt.

Dit was voor mij de verrassing van de avond in Oosteind :) Een heel vermakelijk setje cakes! De knallen waren nog best hard, voor dit kaliber. Misschien dat de boeketten niet zo heel erg gevuld waren, maar toch wel lekker divers. Voor het geld zeker een aanrader.

Die komen zeker goed over zo op film, dikke prima. Mooie prijs ook, nog geen tientje per cake. Eens kijken of we deze nog ergens tegen komen.

Poeh lastige dit. Op de video's van Tresher en Daniel komen ze erg goed over en staan ze hoog op mijn lijst. Op andere video's ook in dit draadje komen ze veel magerder en minder kleurrijk over en ben ik er veel minder enthousiast over. Kan zelf helaas geen enkele straatfilm vinden op YT.

Het zijn geen must haves maar als je nog vooravond potjes nodig hebt dan zijn ze volgens mij wel goed voor de prijs waar ik hem voor zie staan (€27). <€0.4 per 20mm schot vind ik goed geprijsd in ieder geval

Back
Bovenaan