Luiercontainer vol babypoep opgeblazen

Babiloot

VWC lid
Luiercontainer vol babypoep opgeblazen

In Zwolle is tijdens het afsteken van vuurwerk op Oudejaarsnacht een luiercontainer opgeblazen. De babypoep lag door een communicatiefout dagen voor de deur van het wijkcentrum te stinken.

Het nieuwe jaar is niet voor iedereen even vrolijk begonnen. Zo had een wijkcentrum in Zwolle dagenlang een berg ontplofte babypoep voor de deur liggen.'Gelukkig regent het de laatste dagen veel. Anders was het nog veel erger geweest', aldus de beheerder van het wijkcentrum in De Stentor.

Poepluiers
In Zwolle staan 58 luiercontainers waarmee jaarlijks honderden kilo's gebruikte luiers ingezameld worden. Op Oudjaarsdag stond één van die luiercontainer voor het wijkcentrum. Een paar raddraaiers lieten het gevaarte de lucht in vliegen. Beheerder Brinkman heeft meteen de gemeente gebeld, maar omdat Oudjaar op zaterdag viel is de melding pas maandag opgepikt. Zodoende lagen de poepluiers gistermiddag nog steeds voor de deur van het wijkcentrum. De gemeente heeft toegezegd de rotzooi zo snel mogelijk te zullen opruimen.
(Redactie)

Bron: ad.nl

Kunnen de raddraaiers tegenwoordig helemaal niks normaals meer bedenken om hun tijd door te komen. In Beuningen had er 1 de pin automaat vol ge*******. Ik hoop dat ze alsnog gepakt worden en die zooi met hun blote hand op te ruimen.

Laatst bewerkt:
Boehoe wat erg zeg. Een container met luiers opgeblazen. Moeten ze die luiers maar opruimen. Ik zie de humor er wel van in (als er niets kapot is) :p

hehehehe ik moet er wel van lachen:p
Natuurlijk is het niet echt leuk, maar dit is echt kwa jongens werk hahahaha

het klinkt idd erg grappig, maar zo grappig is het niet, als jij degene was die het op mocht ruimen was je niet zo blij geweest !!

Haha jammer dat hierbij iets vernield is. Toen ik een jaar of 12 was stopten wij altijd pirats in hondendrollen. Als er dan iemand aan kwam, zaten wij verstopt om de reactie af te wachten. Altijd geweldige gezichten van de voorbijgangers. :p Dit gaat weer een stap te ver helaas maar snap de grap er wel achter.

Ik begrijp dat de eerste reactie een grijns is, maar ik kan niet lachen om het feit dat er weer vernielingen worden aangericht met vuurwerk. Het is nu 4, bijna 5 januari, en nog steeds verschijnen er dit soort negatieve berichten in de media. En dan gaan er hier in dit topic ook nog een paar om zitten lachen of reageren onder het motto dat het allemaal niet zo erg is.

In een hondedrol steken prima, ik hoop dat ze de stront zelf in hun gezicht krijgen want dan doen ze het nooit weer, maar verniel nou geen spullen en ga daar al helemaal niet positief of denigrerend op reageren als mensen zich daar boos over maken. Dat zet alleen maar meer aan tot nog meer weerstand tegen vuurwerk!!

Gebruik vuurwerk zoals het bedoeld is en dan kunnen we er met z'n allen nog jarenlang van genieten!!

Kunnen de raddraaiers tegenwoordig helemaal niks normaals meer bedenken om hun tijd door te komen. In Beuningen had er 1 de pin automaat vol ge*******. Ik hoop dat ze alsnog gepakt worden en die zooi met hun blote hand op te ruimen.

Dat was in Bennekom, maar dat doet er niet toe! Ook ik snap niet wat die jeugd van tegenwoordig doet! Oke ik ben zelf ook nog maar 20 maar welke maloot gaat nou zitten schijten op een pinautomaat :mad:

Back
Bovenaan