Lucky Angels

RF JEROEN

VWC lid
Artikelnummer: RFC141305
Artikelnaam: Lucky Angels
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 483
Kaliber: 25mm
Aantal Schoten: 42
Karton inhoud: 2/1
Effectomschrijving: brocade wave mine to brocade wave with red glitter, brocade wave mine to brocade wave with white glitter, brocade wave mine to brocade wave with blue star, brocade wave mine to brocade wave with crackling
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesverkoopprijs: € 69,95

Bijlagen

• lucky-angels-royalfireworks.jpg
    lucky-angels-royalfireworks.jpg
    124,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Wow, wat een ding! Hier wordt ik vrolijk van:) Prijs mag er ook wel zijn overigens, dat maakt me nog iets aan het twijfelen.

wie weet bij huisman of orthen met wat korting als je voor een paar hondertjes besteld :) Vind hem zelf ook erg mooi. Maar koop eigenlijk nooit zulk dure cakes met een budget van 150-300 de afgelopen jaren. Al hoewel mij duurste cake ook royal was. ( wel de gratis bij besteding cake haha. Kortom hopelijk ergens voor een scherpe prijs te koop. Want ondanks dat hij heel erg mooi is. Is de prijs dat ook :)

Lijkt me eigenlijk iets té indrukwekkend voor de Nederlandse markt, maar ik hoop het van harte!!:)

Is heel goed mogelijk voor de Nederlandse markt. Als de Duitsers producten (zie bv Blackboxx) op de markt kunnen zetten van dat niveau, dan kan dat in Nederland ook. Kwestie van verder kijken dan dat je neus lang is, dan heb je snel vergelijkingsmateriaal gevonden :wink:

Ik heb er vertrouwen in dat Royal blokken van dergelijk niveau op de Nederlandse markt kan brengen.
Ik kijk uit naar de demo :)

In dat geval word ik hier heel blij van! Voor zover ik het gezien heb stukken beter dan wat er tot nu toe op de Nederlandse markt beschikbaar is:) (met uitzondering van blokken op demo's die wel of niet samples waren vorig jaar, en dit jaar weer, excuses met wind enzo:p)

Hier heb ik een filmpje opgenomen bij veel wind, van Blackboxx.
Als Royal dit niveau kan halen, zit het echt wel goed. Hopelijk heb je hier iets aan JeRe.

Demo:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Straatfilm
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Jupiler je moet alleen niet vergeten dat die cake 17,5 gram per tube heeft en het kaliber 30MM is.
Die van royal heeft 11,5 gram per tube en kaliber is 25MM maar wel meer schoten.

Maar goed we zien het wel op de demo.:)

Back
Bovenaan