Lord of Thunder

Tunit

VWC lid
Artikelnummer: 400.001
Foldernummer: 4
Artikelnaam: Lord of Thunder.
Bruto Gewicht: 30gram is 1 singel shot, ( voor 2010 ).
Netto Kruitgewicht: Niet bekend.
Aantal Schoten: 1 shot.
Verpakkingseenheid: 72/6
Effectomschrijving: Schiet een rode ster die met een luide knal uiteenspat.
Tijdsduur: 3 sec
Stijghoogte: +- 20 meter
Richtprijs: 2010 € 2,75

Bovenste foto Lord of Thunder voor 2010 versie!
Onderste foto 2011 versie.

Laatst bewerkt:
nou als je deze hoort en bijv. een flowerthunder zijn deze egt niet zo goed.
ik zou ze laten liggen en iets meer betalen voor een betere.
denk aan de :

flowerthunder
thunderking
of binkie

gr

nou als je deze hoort en bijv. een flowerthunder zijn deze egt niet zo goed.
ik zou ze laten liggen en iets meer betalen voor een betere.
denk aan de :

flowerthunder
thunderking
of binkie

gr

dat vindt ik niet, mij lijst is zo
binkie (uiteraard) harde knal maar geen sier
Lord of thunder- harde knal en ook 4 balletjes sier.
thunderking midder harde knal als l.o.t
flowerthunder nooit gehoort.

l.o.t = lord of thunder.

ik haals ze elke jaar weer

Gr Wouter

ik bedoel die ijg ook nie zo op volgorde :P

ik noem een paar die beter zijn als die l.o.t
mijn ervaring zegt me dat ik die l.o.t lekker laat liggen.
ze zijn wel leuk maar net niet goed genoeg.

gr

Of zich helemaal geen slechte dingen dit. Heb ze een aantal jaar gekocht en knallen altijd harder dan verwacht. Meestal harder dan de normale Thunderking, maar zachter dan de Binkie. Qua prijs ligt dit product ook goed in de markt, 2,75 is zeker niet duur.

Of zich helemaal geen slechte dingen dit. Heb ze een aantal jaar gekocht en knallen altijd harder dan verwacht. Meestal harder dan de normale Thunderking, maar zachter dan de Binkie. Qua prijs ligt dit product ook goed in de markt, 2,75 is zeker niet duur.

Ik zelf koop altijd asian thunders
ik koop ze altijd 5.89
er zitten er 10 in 1 doos
en de knal is net zo hard als een nitraat
en elke mortier heefd een andere kleur
dus je hebt goede knal en goed boeket maar iets duurder!
je moet t er maar voor overheben :bonk:

ik vind ze zeker niet slecht knallen! knock-out komt die wel boven uit maar hij kan natuurlijk niet tegen de binkies op. De prijs verschilt wel enorm per mercurius dealer, zo had ik ze vorig jaar voor 1,50! Met deze prijs kun je ze natuurlijk niet laten liggen.

Vorig jaar leuk project mee gedaan (60 stuks doorgelont, laatste 20 met wasag) dit jaar worden dat er waarschijnlijk 180 of 240 stuks!

Mijn mening:
Erg leuke single shot voor die prijs. Zoals eerder aangegeven komt er een sierboeket uit met 3 sterren met vooraf gaand toch een vrij luide knal!

Ik ben tot het volgende lijstje gekomen, gesorteerd op harst naar minst hard:
1. Asian Thunder
2. Lord of Thunder
3. Shock

Moet eerlijk toegeven dat ik met een Binkie (nog) geen ervaring heb. Heb deze namelijk nog nooit gezien hier in Dordrect :p

Hoop dat jullie er wat aan hebben ;)!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier weer duurder 3,25.... schijt vw winkels in omgeving den helder:angry:

Helemaal met je eens:P
Heb hier hetzelfde probleem, kom uit julianadorp.

Ontopic: Heb zelf de lord of thunder ook een aantal keer gehad, en ben er tot nu toe altijd over te spreken geweest.
Knallen lekker, en nog een grappig siereffectje in de lucht. Maar ja daar kopen de meesten hem niet voor denk ik zomaar :D

Nou of je het geloofd of niet, ik vind dit de beste single shots mortieren na de Asian Thunder.

Lekker harde knal en leuk boeketje (deze is alleen niet altijd hetzelfde, dus soms zijn maar twee rode puntjes):P

Áls ze knallen, dan gaan ze ook echt heel goed,naar mijn idee even hard als de binkies. Helaas zaten er in de vijf pakjes die ik bezat afgelopen jaarwisseling tal van productiefouten, per pakje knalden er ongeveer twee van de zes niet of kwamen amper de lucht in. De singleshots die wel afgingen hadden meestal twee lichtkogels die tot de grond kwamen. Al met al neem ik ze volgend jaar denk ik niet meer, aangezien ik de binkies, voor hetzelfde geld, veel stabieler vind presteren.

v3dab9.jpg

:bye:

Hmmm ja dat viel inderdaad op! Ze knalde hard, wanneer ze knalde. Binkies heb ik nog nooit een productiefout van gezien! Denk dat je een veilige keuze maakt Mick!

Back
Bovenaan