Lol. Dan maar een vuurwerkfilmverbod.

tristen

VWC lid
Vuurwerk verbieden in Nederland, dat staat gelijk aan het afschaffen van de tien kilometer in het schaatsen. Iedereen op de achterste benen want het recht om je straat te bevuilen, de lucht te verontreinigen, dieren geestelijk en lichamelijk te mishandelen en de gemeente op tonnen schade te jagen is HEILIG in Nederland.*

Maar een*filmpje*maken van een zogenaamde vuurwerkbom, dat is natuurlijk uit d'n boze (lol!). Mensen, doe eens snel de wereld omkeren waarin je beland bent. Vuurwerkfilmers zijn niet vuurwerkafstekers, dat bent uzelf. En de ******tjes die vuurwerkbommen maken doen dat alleen maar omdat hun vaders ze vroeger meenamen naar de vuurwerkwinkel om eens lekker voor 300 euro aan siervuurwerk te kopen. En toen kwam die ene oom langs met z'n lawinepijl en z'n honderdmiljoenmiljardklapper uit Polen. ******pubertjes doen dat natuurlijk niet na in het kwadraat. ******pubertjes lezen natuurlijk niet hoe je vrij simpel een vuurwerkbom kan maken. ******pubertjes zetten dat natuurlijk niet op het internet om ter eer en glorie in de eigen peergroep te etaleren. Net als oom met z'n honderdmiljoenmiljardklapper altijd deed trouwens. Oom kreeg altijd de allerbeste wensen en de grootste oliebol van moeder voor z'n investering in het gezelligste*familiefeest*(10 x Project X Haren) van het jaar.

Enfin.*Pauxization, doe eens weghalen. Vuurwerkfilmen is zwaar verboden. Je bent*gewaarschuwd.

Bron: http://woerden.dichtbij.nl/lokaal-nieuws/lol-vuurwerkfilmverbod

En ook helemaal geen leuk stuk want als je een beetje schaatsliefhebber bent dan weet je dat ze er mee bezig zijn de 10 km langeafstandschaatsen eruit te halen.

En voor de rest over de opbouw en inhoud van het stuk kan ik heel kort zijn : waardeloos.

Zo! die heeft een flink zware dag gehad neem ik maar aan. Als deze persoon altijd zo praat en schrijft vraag ik mij af of de beste man of vrouw niet eens toe is aan een lange vakantie naar een plek waar geen andere mensen zijn, noordpool ofzo.

Bah heb echt een hekel aan van die figuren die het hardste kunnen blaffen maar totaal geen beheersing van taal en opbouw hebben. Gevaarlijke mensen zijn dat ook vaak, met zo'n kort lontje ;)

Back
Bovenaan