Lizard

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DC061
Artikelnaam: Lizard
Bruto Gewicht: niet bekend
Netto Kruitgewicht: niet bekend
Aantal Schoten: 37 schoten
Effectomschrijving: 37 shots box met gouden staarteffecten die in de lucht uiteen barsten in verschillende kleuren en effecten. Na de gouden, rode en groene willow effecten is de crackling willow met meerdere schoten tegelijktijdig de perfecte finale.
Tijdsduur: niet bekend
Stijghoogte: niet bekend
Richtprijs: €44,95,-
Verpakkingseenheid: 4
O.a. te koop bij: VuurwerkBestelling.nl

img_8956.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

Wij danken J.N. Schuurmans voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Op zich lijkt het me een prima cake, alleen heb ik het idee dat de kleuren op de film helaas niet goed over komen. De prijs is nog prima te doen voor een 37 schots met toch wel grote uitwerkingen. Ik ben nog niet helemaal overtuigd maar wie weet komt dat bij een andere film/demo nog.

ik vind dit eigenlijk een best mooie pot. leuke boeketten met een leuke tail, eigenlijk gewoon een leuke pot. als ik hem zelf zou moeten kopen zou ik hem wel iets te duur vinden maar ik ga dit jaar misschien wel voor de voorverkoop actie bij intratuin. bij 200 euro of meer krijg je deze gratis!

Deze cake was ook in mijn collectie te vinden vorig jaar. Het is een goede cake met grote effecten maar door de wind kwam hij niet goed tot zijn recht. Ik had hem gekocht toen hij in het Safari Trip pakket zat, en heb er geen spijt van gehad.

Gratis bij de intratuin en echt een leuke pot, maar ik moet eerlijk zeggen dat die Dynasty Daybreak net wat meer indruk op iedereen maakte. En dat terwijl die Daybreak maar 18,37 euro heeft gekost!

Gratis bij de intratuin en echt een leuke pot, maar ik moet eerlijk zeggen dat die Dynasty Daybreak net wat meer indruk op iedereen maakte. En dat terwijl die Daybreak maar 18,37 euro heeft gekost!

Tja er is altijd wel een pot goedkoper die meer indruk maakt. Beetje rare potten om met elkaar te vergelijken. Hebben compleet verschillende effecten.

Back
Bovenaan