Live het oude jaar uit met 'Guido Weijers: Oudejaarsconference'

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Op zondag 31 december sluit cabaretier Guido Weijers het jaar 2017 op hilarische wijze af. Live vanuit het Oude Luxor Theater in Rotterdam loodst hij de kijker soms teder en zacht, dan weer rauw en zonder concessies langs alle opmerkelijke gebeurtenissen van het afgelopen jaar.

Op topsnelheid observeert hij het jaar, trekt het uit elkaar, ontleedt het en geeft er een nieuwe frisse draai aan. Filosofisch, intelligent, maar vooral met heel veel humor.

Naast grote thema’s zoals verkiezingen, regeerakkoord en de fipronil eieren komen ook de panda’s en het vrouwelijk voetbal voorbij. Tevens kunnen diverse celebrities hun borst natmaken. Want zoals Guido zegt: 'Iedereen verdient een grap'.

Na 90 minuten vlijmscherpe humor zal Guido live op spectaculaire wijze met de motor richting de Erasmusbrug rijden om daar samen met de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb de grote jaarlijkse vuurwerkshow te ontsteken.

'Guido Weijers: Oudejaarsconference', zondag 31 december om 22.00 uur live bij RTL 4 met aansluitend het nationale vuurwerk vanaf de Erasmusbrug in Rotterdam.

Bron

Sommigen kijken naar de buis op oudjaarsavond en sommigen kijken op oudjaarsavond naar wat er uit de buis komt:D

Inderdaad. Ik zorg in ieder geval dat ik ergens ben waar GEEN tv aanstaat. Dat voor de buis hangen met O&N vind ik zo fucking saai. En dat terwijl je een goed feestje kan vieren.

Het is wel de enige avond dat er leuke dingen op tv zijn, maar tegenwoordig kun je de hele eerste week van januari gewoon lekker terugkijken. Oudjaarsavond heb ik wel wat beters te doen!

Kijk hem wel terug, op oudjaarsdag kijk ik 10 min tv, naar de klok.

Ik hou van een goede conference, maar niet op oudejaarsavond!! De tv gaat bij ons niet aan. Alleen vijf voor twaalf in verband met de klok. Ik kijk overigens bijna nooit tv.

Hier ook geen tv aan. Alleen bij het aftellen en als we rond 2 weer binnen zijn gaat hij op de BBC.

De tv's van nu, kijk je ehm toch gewoon een andere dag terug! Ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst echt iets heb zitten kijken op de 31e! Voor alsnog alleen de laatste 3 minuten van het jaar!

Back
Bovenaan