Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
misschien kan ik me vergissen, maar als ik de film geloven moet, krijg je toch aardig wat voor dat geld .
ik denk dat het wel een beetje mee valt met te duur .
Hou er wel rekening mee dat ze er volgens mij twee of drie afsteken op het filmpje (ik vind het aantal schoten wat lastig te beoordelen aangezien er ook wat kleinere effecten tussendoor zitten, ik vermoed dat het er drie zijn). Wel een lekker gevarieerd potje.
Heb ik ook aan zitten denken. Ik zat zelfs nog te denken aan het feit dat er drie cakes door elkaar heen worden geschoten.... Jammer dat er geen effectomschrijving bij staat, dan hadden we daaruit kunnen afleiden wat voor effecten deze cake zou moeten hebben. Ik zie namelijk wat kleinere falling leaves, maar ook grote boeketten, zit nogal verschil in. Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?
Het gaat inderdaad om de rood/groene uitspattingen. De Golden Game en Viper zitten erachter (golden game is zilvere wave met blauwe tips en de viper de falling leaves/crackling tail)