Lion Meteor Shower

Waarom niet gewoon zelf een paar pijlenpakketten kopen en ze zelf met een pijlenrek afsteken? Waarom in Godsnaam 125 euro betalen voor 5 sec. plezier. Het moet echt niet gekker worden met het legale vuurwerk hier in NL. pffff

Waarom niet gewoon zelf een paar pijlenpakketten kopen en ze zelf met een pijlenrek afsteken? Waarom in Godsnaam 125 euro betalen voor 5 sec. plezier. Het moet echt niet gekker worden met het legale vuurwerk hier in NL. pffff

Een pijlenrek voor 25 pijlen heb je niet in 1 uurtje in elkaar gezet hoor, om over het door lonten nog maar te zwijgen. Daar komt dan nog bovenop dat het verboden is, maargoed :p

En dan dit als alternatief bieden? Ik vind het niks. Zonde van het geld ook nog, belachelijke prijs. Ookal zit er wat meer werk aan dan een cake.

En dan dit als alternatief bieden? Ik vind het niks. Zonde van het geld ook nog, belachelijke prijs. Ookal zit er wat meer werk aan dan een cake.

Tsja zonde van het geld... dat moeten wij altijd al horen van zo'n beetje iedereen om ons heen toch. Daarbij, adviesprijzen zijn niet meer dan dat he? Ik zag 'm net staan voor 85 euro.

Ik zou hem ook niet kopen maar ik snap wel dat mensen het geld er voor over hebben. Het iets exclusief iets wat in naar mijn weten nog nooit hier in Nederland is verkocht. Je hoeft het niet te kopen, ik denk dat ze de prijs echt niet heel veel lager hadden kunnen aanbieden. Afijn hij komt voorlopig toch niet, jammer. Stiekem gehoopt dat anders de buurman hem zou hebben gekocht. :)

Back
Bovenaan