Grizmo Raizor
VWC lid
Waarom niet gewoon zelf een paar pijlenpakketten kopen en ze zelf met een pijlenrek afsteken? Waarom in Godsnaam 125 euro betalen voor 5 sec. plezier. Het moet echt niet gekker worden met het legale vuurwerk hier in NL. pffff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie pijlen prijs valt reuze mee
Ik heb vernomen dat dit product dit jaar niet naar Nederland komt!
He Sjon, om welke producten gaat het dan precies? Kijk er misschien overheen?gaat lekker... al 6 producten van witte vuurwerk die zijn afgekeurd of simpelweg niet komen...
Waarom niet gewoon zelf een paar pijlenpakketten kopen en ze zelf met een pijlenrek afsteken? Waarom in Godsnaam 125 euro betalen voor 5 sec. plezier. Het moet echt niet gekker worden met het legale vuurwerk hier in NL. pffff
En dan dit als alternatief bieden? Ik vind het niks. Zonde van het geld ook nog, belachelijke prijs. Ookal zit er wat meer werk aan dan een cake.
En dan dit als alternatief bieden? Ik vind het niks. Zonde van het geld ook nog, belachelijke prijs. Ookal zit er wat meer werk aan dan een cake.