Limited Edition 3 [Compound]

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 12005
Artikelnaam: Limited Edition 3
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 75 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 2/3
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 99,95 euro
Onlineprijs: 69,95 euro

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

limited edition 3.png

Demo 2019:

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Is een 3x 25sh 25mm compound. Voorverkoopprijs ligt op 69,95 euro. Adviesprijs hierboven klopt sowieso niet, misschien dat men dit kan aanpassen? ik zie namelijk dat dit 109,95 moet zijn.

Mooi boxje, twijfel nog zo wat ik allemaal moet gaan bestellen. Ga ik voor een paar dikke 30mm bakken of voor wat meer kwantiteit zoals deze.

Mooi boxje, twijfel nog zo wat ik allemaal moet gaan bestellen. Ga ik voor een paar dikke 30mm bakken of voor wat meer kwantiteit zoals deze.

In principe zitten deze effecten ook in de 30mm boxen. En dat eerste ghost effect kan je natuurlijk ook los kopen bij Evolution. Als je maar een paar boxen kan aanschaffen en je hebt de keuze tussen dezelfde effecten in een groter kaliber, dan zou ik persoonlijk daar voor gaan.

In principe zitten deze effecten ook in de 30mm boxen. En dat eerste ghost effect kan je natuurlijk ook los kopen bij Evolution. Als je maar een paar boxen kan aanschaffen en je hebt de keuze tussen dezelfde effecten in een groter kaliber, dan zou ik persoonlijk daar voor gaan.

Dat is ook precies waar ik aan dacht. Ik moet er eens goed voor gaan zitten en keuzes maken.

Back
Bovenaan