Limburgs Vuurwerk Team

• Topic starter Topic starter LVT
  • Startdatum Startdatum
Hij doet dus niks, tot weinig onder voor de versie van vorig jaar?

Tot dusver nog geen idee, we hebben m wel gekocht maar nog niet getest helaas geen tijd gehad maar volgens de winkels moet die gewoon hetzelfde presteren als andere jaren. We willen hem wel op korte termijn gaan schieten..

Enfin het is weer weekend! Tijd om eens wat lekkers online te knallen dit keer in de vorm van de Furia 25 shots bam!

Groettekes!

Dat is inderdaad de 19 shots kappa of beta weet even niet welke.

Nog wat leuke pielkes online gezet van Salon Roger echt dikke raketten :D

Groettekes!

Voor de pijlen liefhebbers onder ons is het een goede week! Vandaag een pakketje vuurpijlen rechtstreeks vanuit Beijing online althans.. zo heten ze. De Beijing Shell Rockets :)

Groettekes!

En we knallen gewoon de week weer in met een dikke knalcake uit Polen! Namelijk de Titanium Salute van Piromax, we hebben de nieuwe batch getest en die is goedgekeurd!! :D Heerlijke knallen blijven er vanaf komen!!

Groetjes!!

Hopsa! Nog wat leuke pijltjes online geknalt dit keer de 1.5 inch rockets van Salon Roger! Geen hoogvliegers en daarom mooie uitwerkingen voor het formaat! Zeker netjes! En morgen... morgen is het woensdag en dan zeggen we... We got that crazy funke style!!! :D

Groetjes!

Ben ook wel benieuwd naar jullie mening, ze staan goed op film. Ze zijn ze echter zoals verwacht? Welke vinden jullie het beste uit de verf komen?

Waar nederlandse importeurs wel van kunnen leren is het tempo en de i, z, w afwisseling van de supernaut. Dat is echt fantastisch en kom je bij geen NL blok tegen. Dat geeft je wel t gevoel van "de echte".
De uitwerkingen, daar blijf ik bij, zijn niet veel beter dan van goede nl blokken.

Ben ook wel benieuwd naar jullie mening, ze staan goed op film. Ze zijn ze echter zoals verwacht? Welke vinden jullie het beste uit de verf komen?

Wij vonden ze erg goed! Hele harde salutes, tempo beter dan de normale versies eigenlijk deze versies rammen er beter op door en qua effecten doet het serieus niet veel onder voor de normale versies.
Even een vergelijking zodat je zelf kun zien met bijvoorbeeld de supernaut:

Een willekeurige straatvideo:

Onze supernaut:

Tuurlijk het kan zijn dat je sommige dingen iets minder vindt aan de box, maar voor diegene die geen 1.3 doos willen hebben waar je je blauw aan betaald heb je hier voor een leuke cent een super alternatief! P.s we hebben ze zelf ook allemaal voor oud en nieuw gekocht, als ze slecht waren hadden we dat zeker niet gedaan :D

-- edit

Eigenlijk is het raar dat we de vergelijking trekken met een 30-50 mm versie, maar aan de andere kant hij is het waard om deze vergelijking te maken ;)

Groetjes LVT

Dank LVT voor het mooie beeldmateriaal van Funke, en de 1,5'' rockets van Salon Roger; wat een toppertjes zijn dat! (Wou ze toch even naar voren halen in de Funke hype)

Daarnaast vind ik de Funke bakken over het algemeen leuk! En ben ik me bewust van een tevredenheid model zoals voorgeschreven door Thomassen. Voor mensen die geïnteresseerd zijn klik HIER

Mijn eerste indruk viel een beetje tegen, echter na het vaker bekijken van de filmpjes ben ik toch razend enthousiast. Vooral de prijzen waaraan de producten nu aangeboden worden!

Ik ben gewoon blij met de ontwikkeling, of ik de producten nu ga kopen of niet. Hopelijk leren Funke en Zena hier alleen maar van en komen ze in de toekomst met nóg betere producten!

Waar nederlandse importeurs wel van kunnen leren is het tempo en de i, z, w afwisseling van de supernaut. Dat is echt fantastisch en kom je bij geen NL blok tegen. Dat geeft je wel t gevoel van "de echte".
De uitwerkingen, daar blijf ik bij, zijn niet veel beter dan van goede nl blokken.

Evolution 3x heaven heeft dit ook

Back
Bovenaan