Limburgs Vuurwerk Team

• Topic starter Topic starter LVT
  • Startdatum Startdatum
Weinig reacties ik ken dat gevoel :p
Bedankt voor jullie filmpies ik moet nog een aantal doorspitten komt nog wel.
Vind de uitwerking van die 300gram pijl klein of ligt dat aan mij komt waarschijnlijk door die knal die erin zat.

Leuke shop video trouwens vind vooral leuk om de knallers/knalmatten te zien :D

Inderdaad avontoe een leuke reactie is altijd tof! :D Ach de meeste mensen kijken de video's en weten misschien niet wat ze moeten of willen typen. En geen negatief commentaar is ook positief toch? :D Tja de vuurpijl was in het echt erggug gaaf, misschien iets klein effect wat je zegt maar het blijft een vuurpijl en daar zijn wij normaal niet zulke grote effecten van gewend.

Binnenkort nog meer van dat geshop online dus dan kun je weer even achterover zitten en genieten.

We hebben ook weer een nieuwe video online en dit keer geen engelanders maar uit polen :D

Groettekes Limburgs Vuurwerk Team

En we rammen gewoon door met de poolse cakes! Overgens allemaal gewoon in België te verkrijgen hoor :D

Morgen even een dagje upload rust en zondag een video van Alpeco online!

Groettekes en een fijn weekend, Enjoy!

Shoppen bij Alpeco in Kapellen! Grote overzichtelijke winkel met in het assortiment onder andere: Pyrostar, Bonbridge en Salon Roger.
Bijna 4000 abonnees, iedereen bedankt voor de support en we hopen dat we dit nog jaren mogen voortzetten en natuurlijk op naar de 5k!
Video time!

Goh de green parade enzo van broekhoff kosten 10 euro in belgie ipv 12,95 in nederland :p
Mijn droom is om ooit van elke be mat eentje te hebben :D

Ja qua prijs zal het niet super veel schelen om naar Alpeco te rijden, eerder voor ander soort producten :D Achja we gaan gewoon door met uploaden dus vandaag de Addicted to gold online en nog een paar cakes waren we jullie verschuldigd dus bij deze:

Groetjes Limburgs Vuurwerk Team

30 shots mix emotiom van tristar online! Gevarieerde cake die alles door elkaar eruit ramt!

Hebben jullie zo'n bouwvakkers ding op dat je zo dicht op 100grams etc gaat staan :p
Shark 3 vind ik erg mooi die blauwe vlam.
Gaan wel heel snel aan die rookdingen :p

Die color celebration lijkt net fallas hadden ze ook van die rond spatterende dingen :D
Ik houd van gekleurde matten.

Mooi die addicted to gold, hou van die laat blinkers.

Hebben jullie zo'n bouwvakkers ding op dat je zo dicht op 100grams etc gaat staan :p

Haha het valt wel mee hoor hoe dichtbij dat we er er bij staan. Maar inderdaad gewoon veiligheidsbril op en gas!

@Knalgoedvuurwerk

Inderdaad wat een pleurissysteem :D A naar B ging compleet fout en de overige cakes zat enige vertraging in. Achja desondanks een erg dikke bak!!

Nicolaas is vandaag jarig dus dan wordt er cake gegeten! We gaan vandaag paard eten, burning horse wel te verstaan Ohja en het is pyromould Fijne avond iedereen en enjoy the video!

Zo in die weekenden begint het echt goed te kriebelen, veel tijd om video's te kijken en lijstjes te maken heerlijk toch? Warme chocolademelk met slagroom erbij en Go! Ach we gooien gewoon een nieuwe video online van de JW5020 Show Box van Jorge Fireworks, enjoy en laat maar weten wat jullie ervan vinden! :)

Groettekes!!

En we sluiten deze week weer af met een lekker cake'je namelijk een pyromould cake genaamd: Burning Angel :) Enjoy en tot de volgende video! :D

Groetjes!!

En we uploaden gewoon lekker verder! Vandaag weer een cake uit Polen een 25 shots van Tropic. Binnenkort maar weer eens wat video's renderen! Zoveel moois staat er nog aan te komen... :D

Zijn er nog dingen die jullie speciaal willen zien en die we misschien kunnen realiseren?

Het is weer vrijdag, tijd voor een dikke video dus! :D Voor vandaag hebben we de Golden Tears op het programma staan. Een van de nieuwe doorlont cakes van Salon Roger. In de video twee tegelijk, hopelijk binnenkort even apart afsteken :D

Zeuw ongeveer twee weken geleden hebben we de 4 k abonnees bereikt op youtube, vandaag tellen we daar nog eens duizend bij op! Oftewel vanavond zullen we de 5000 abonnees bereiken! En om dit te vieren een mooie video van een apart stukje vuurwerk! Waterval :D

Onderaan de waterval hebben we een pot goud gevonden of is dat alleen onder aan een regenboog? Enfin voor vandaag staat de Astral waaier van Tropic fireworks op het programma. Erg mooie waaier met behoorlijk brede effecten!! Tijd voor video dan maar?

Back
Bovenaan