Limburgs Vuurwerk Team

• Topic starter Topic starter LVT
  • Startdatum Startdatum
Hierbij een filmpje die elke vuurwerk freak gezien moet hebben! Er staat al een versie van op youtube maar die is niet compleet!
Enjoy :D

Groettekes Limburgs Vuurwerk Team

Wat nou veiligheidsafstanden, wat nou verlengen met veel visco :D

Blauw lont? Wat is dat voor iets dan?

Er zat gewoon visco aan, denk dat die lontjes een beetje verkleurd zijn op de een of ander manier :D

@cornel haha veiligheid wat is dat? In china? Haha :D

Vandaag een nieuwe upload 2 x 3 inch golden chry!

Groettekes! :D

6 Inch Shells, oude videos en crap kwaliteit maar alles te samen toch weer n lekkere video :D

Groettekes!

Vandaag hebben we iets uit de oudheid in de upload! NITE Sirens klassiers van het vuurwerk :D
Lange en keiharde fluit fontein! Daar moeten we n klein projectje mee maken! :D

Filmpieee:

Groetjes Limburgs Vuurwerk Team

Kijk al jullie filmpjes, zitten echt hele goede en originele tussen, heerlijk! Daar hou ik van:)

Merci Martijn! Jij hebt ook super beeldmateriaal en wij waarderen het zeer als mensen onze filmpjes erg kunnen waarderen!

Morgen lekker n demo'tje meepakken maar eerst even n shell de upload in schieten! Er komt nog een hele rits van dit soort shells aan! 3 en 4 inch :D In elk buisje zit n shelletje.

Have a nice weekend! And Enjoy! :D

3 Inch Brocade Star Shell! :)
Gisteren naar de Demo van Nelis geweest, was niet super maar toch leuk weer wat onveilig Nederlands consumenten vuurwerk gezien te hebben!

Groettekes!

En de volgende van een set shells in de upload! Orange Pony ehh Peony! :)

Lekker begin van de week even!

Haha gelukkig niet, alleen erg druk met werken enz. Zal vanavond een rits gaan renderen dat we genoeg materiaal tot oud en nieuw hebben :D O.a nog een flowerbed van pyrostar in de upload staan, en shells en materiaal van een demo.

Tivoli's :D Nieuwe levering die minder hoog vliegen als voorgaande jaren, echt groote boeketten met behulp van een shell aan de binnenkant!
Helaas staan de 2 goud effecten bijna niet op video maar in het echt waren het pareltjes! :D

Video:

Groettekes! Nice Weekend :)

Zinkjes allemaal in een filmpke! 5 kleuren, man man wat een heerlijke raketjes!

Groettekes!

Zo ben even door alle filmpjes gegaan. :D
Leuke effect van die fireflower.

Ben dol op fonteinen zoals die 1kilo fontein.
Lekker hoog liefst met goeie crackling erbij.

Zie al die knallers van je vorig jaar hoorde ik volgens mij voor het eerst een scubus die ene, want ik weet hoe een shell klinkt maar die knal was zo hard ik dacht er ontploft een tank station :p kan ook een ander soort knaller zijn natuurlijk :D

Italiaanse ui en strijkers heb ik trouwens nooit gehad vind die eng.
Als je de lont bij de ui trekt gaat het mis en strijker hebben geen lont vind ik niks.

´Artillery Connade´ o.o dacht dat niet gemaakt werden meer.
Zeker een opvolger want deze heeft meer shots.

Die grote masceleta is een droom om te hebben :p
Vind die 100k ook een toppertje.

Die 10mr profi fontein vind ik beter als super etna veel dikker.
Hopelijk word mijn 8mtr profi fontein, ondanks dat het nl is ongeveer zo gaaf.

JW2010 was box die ik intressant vond blijven ook al duurt hij langer.
Zeer blij dat ik niet zoiets moet tillen haha.

JW6376 ook een topper xeer gave waaier.
JW420 ook een super gaaf effect.

Zo te zien vallen de videos goed in de smaak! We vinden het super om feedback te blijven krijgen dus typ gerust wat je van onze videos vindt al is t maar n klein stukje tekst! Vandaag de 1000 abbonees bereikt! Weer een soort mijlpaal die gehaald is, en gaan gewoon door alleen even iets rustiger tm oudjaarsdag want... druk druk druk :D

Alleh vandaag nog even snel n video online! Lekker budget cakeje!

Groetjesss!

We hebben om de eerste kerstdag af te sluiten een 4 inch shell geupload :) 4 inch dahlia silver

Groetjes! Fijne feestdagen iedereen!!

Omdat jullie zo van onze kerstballen houden.. vandaag een 4 inch color crossette! :)
Crossette effect is erg mooi, maar vooral bij grotere shells e.d komt het effect mooi uit. In een consumenten cake is het effect normaal niet geweldig. Enjoy!

Groetjes Limburgs Vuurwerk Team

Nog even lekker genieten zo voor oudjaar, 2 videos in de aanbieding van kleine budget potjes!

Enjoy!!

Back
Bovenaan