Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tja we wisten dat hier een discussie op zou komen. Achja shells horen in de lucht, dat klopt.
Normaliter schieten we ze ook alleen maar de lucht in, maar dit jaar een beetje ''bad ass'' gedaan.
Shells waren met blackfuse, en de meeste verlengd met visco. In de avond inderdaad lopen experimenteren om gelijk via de quick match door te lonten.
Ook zijn er nog nooit gewonden gevallen, en laten we dat vooral zo houden.Shells kunnen door de lift ook wegschieten, maar we hebben gestookt in een groot weiland waar het publiek op een goede afstand stond.
Komend jaar willen we geen shells meer schieten enkel blokken.
Er komen nog genoeg filmpjes aan van blokken e.d, dus maakt u maar niet ongerust.
Enneh... rules are rules dus geen probleem dat filmpje is verwijderd
Groetjes Limburgs Vuurwerk Team
Cylindershells zijn gewoonlijk zwaarder gevuld dan normale shells en het wordt daarom aangeraden om uit verstevigde buizen te schieten.
Groetjes Limburgs Vuurwerk Team
Snap wat je bedoeld er zijn altijd debielen in de buurt, maar dan is het aan jou om dat erop te zetten of niet.
En de vergelijking shells schieten direct op quickmatch dat ze langs je hoofd weg schieten en auto rijden vind ik wel ver gaan. auto rijden is een dagelijks ding. wat jij doet met die fakkel direct op quickmatch is gewoon niet nodig. maargoed.
je staat er volgens mij ook zelf bij dat die gasten die salutes op het pleintje leggen waar mensen lopen. kan je ook wat van zeggen.
Ik ga voor de rest niet zeiken, mooi vuurwerk.