Lily magnolia

Tunit

VWC lid
LILY%20MAGNOLIA.jpg

[IMG]http://i44.tinypic.com/7088hs.jpg[/IMG]

Artikelnummer: 762
Productnaam: Lily Magnolia
Aantal schoten: 16 shots.
Aantal grammen: Niet bekend.
Adviesprijs: € 7,50
Film: Lesl

Laatst bewerkt:
Normalitair kost deze cake 12,50. Met de kortingscoupon kost hij 7,50.

Afbeelding doet het niet.

Haha Tunit, wat een nutteloze reactie van jou! :D

Maar goed. De Lily Magnolia is een cake die al meerder jaren bekend staat om zijn effecten. Gekleurde peony's met crackling. Voor deze prijs hoef je ze niet te laten liggen natuurlijk. Ze kosten niet veel. De effecten zijn leuk, zijn het geld ook waard. Alleen zou ik er niet meer dan 10 euro voor uitgeven.

Nutteloze reactie:shocked: als jij nou meteen goed zegt!:p

Ja. erg goede cake vind ik het als je zoek op internet zie je meerdere soorten verpaking van dit potje ik zal hem ceker halen

Dat kan plaatselijk verschillen he Firekiddo. Voor 5 euro is hij wel heel erg goedkoop! Dan zou ik hem zeker 4 keer aanschaffen, en dan doorlonten.

Vorig jaar was het nog 2 Lily Magnolia voor 13 euro. Oftewel dit jaar is dit potje een euro duurder gemaakt ten opzichte van vorig jaar.

heb er ook maar 1tje bijgenomen voor 5,50, nou wel erg goedkoop zeg. Ik neem volgend jaar maar meer van denk ik na het zien van dit filmpje.

Nou jongens ik heb deze potjes dus gehaald voor 5,50 per stuk.
en tjah dan koop je er maar gelijk 6!
echt een koopje!
6 potten voor 33 euro!

Heb hem net toch onverwachts besteld :) Zal ze per 2 in een v shape gaan schieten. Filmpje word er zeker van gemaakt :)

Deze is dit jaar bij vuurwerkland Rijen, maar € 5,50 echt een super mooie prijs voor deze cake. Deze koop ik dan ook zeker een aantal...

natuurlijk, bij een gratis bestelling geven ze aan dat het 12,50 is. Maar dat is allang niet meer zo. Lily magnolia's zijn nu inderdaad rond de 5 a 6 euro.

Back
Bovenaan