En tweede bestelling erachter aan!1e bestelling is een feit!
Crackle King batch 2024

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En tweede bestelling erachter aan!1e bestelling is een feit!
Black Friday komen ook wel mooie deals. Tevens de laatste deals vaak.Mooie lijsten allemaal hoor ken nog wel bij hopelijk nog wat mooie deals
Of je probeert door goedkopere producten samen te voegen er iets moois van te maken !Hele mooie lijstjes allemaal. Zie veel mooie dingen erbij staan.
Helaas zijn de mooiste dingen ook altijd erg duur... te duur![]()
Tjeck Duitse shops. Beetje in verdiepen en je kunt al 100 shots 30mm rond de 100 euro vinden. Bijvoorbeeld bij Passion4pyro.Hele mooie lijstjes allemaal. Zie veel mooie dingen erbij staan.
Hele mooie lijstjes allemaal. Zie veel mooie dingen erbij staan.
Snap ik wel, hele dikke box!thx voor de tips, maar heb inmiddels mijn topcompound gevonden voor dit jaar. De special One van Vuurwerkmania. Deze heeft alles wat ik wil en wordt de topbox van mijn collectie dit jaar
Goed, het meeste is compleet. Alleen nog losse cakes die ik bij valk ga halen staan nog niet op de lijst.
1x LaPiro Special
1x The Great Wall Riakeo
1x Mixed Calibre Broekhoff
1x Full Assault Wolff
1x TDS 400 Magnum
1x Hardcore Helium Rubro
1x Sky Symphony Rubro
1x Sensation 3
1x Rebel 2.0 Hello Fireworks
1x karton Bruut
1x Disturbed Wolff
2x Saturobo Taki
Shit! Zo m’n best op gedaanLekkere lijst hoor.
Ook grappig om te zien dat zoveel mensen het fout schrijven / zeggen: SUTOROBO Taki.
Maar dat wordt zeker genieten eind van het jaar voor jou.![]()
Tot nu pas:
1x Artificial - Riakeo
1x Shots of Anarchy
1x Iro Kin Beauty
1x Super Flowers
1x Great Wall - Riakeo
1x Peking Opera 100
1x Gracefulness
1x RotP
1x Crosette Switch
1x Hamlet
1x Toxic
1x Opera House
Ik noem thuis m’n vriendin ook wel eens bij een andere naam en dan krijg ik ook op m’n flikker. Toepasselijk dat dat hier ook gebeurd heheHaha ja ik zie veel typfouten en hier thuis wordt de Taki ook regelmatig verkeerd uitgesproken.
Lijkt me wel een prachtige fontein in het echt!
![]()
Ik noem thuis m’n vriendin ook wel eens bij een andere naam en dan krijg ik ook op m’n flikker. Toepasselijk dat dat hier ook gebeurd hehe
Ja dit jaar gaat die de lucht in. Blijft elk jaar op de een of andere manier in een donker hoekje staan dus genoeg gedroogd inmiddels hahaDeze: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/hamlet.41813/ dit jaar wel stoken? Of blijft die in de kast?
Verder heerlijke lijst!![]()
Ja dit jaar gaat die de lucht in. Blijft elk jaar op de een of andere manier in een donker hoekje staan dus genoeg gedroogd inmiddels haha![]()