Lijstjes topic 2025/2026

Wat zijn volgens jullie de absolute toppers dit jaar? (NL en Duitsland)

Tot nu toe:
1x Riakeo exceptional
1x Riakeo extraordinary
1x Event golden autumn Rubro
1x Riakeo elegance
1x The Armageddon
1x The apocalypse
2x Funke Fireworks Snowblind
1x Gratis Master Of The Shows

Evt. toppers om per 2-3 stuks tegelijk te schieten.

- Pryme Dakyn;
- Pryme Shyne;
- Funke Yggdrasil
- Crazy Hornets
- Riakeo Elegance

Ik ben er vast een paar vergeten.

Wat zijn volgens jullie de absolute toppers dit jaar? (NL en Duitsland)

Tot nu toe:
1x Riakeo exceptional
1x Riakeo extraordinary
1x Event golden autumn Rubro
1x Riakeo elegance
1x The Armageddon
1x The apocalypse
2x Funke Fireworks Snowblind
1x Gratis Master Of The Shows

Evt. toppers om per 2-3 stuks tegelijk te schieten.
heb jij geld te veel

750 voor 1 doos:shocked:

Die the Armageddon is ook 750 hahaha.

Dus zelfs 2 dozen van 750 🤪

Die the Armageddon is ook 750 hahaha.

Dus zelfs 2 dozen van 750 🤪

Hoeveel weegt zo'n Armageddon eigenlijk? Toch meer dan 25 Kg per doos denk ik....dus lijkt me wel een risico. Zeker met het doorgaan van die controles door die VVD minister. Die leveren weinig op, kosten veel en dat is vooral om stoer over te komen richting de achterban...Sukkel.

Hoeveel weegt zo'n Armageddon eigenlijk? Toch meer dan 25 Kg per doos denk ik....dus lijkt me wel een risico. Zeker met het doorgaan van die controles door die VVD minister. Die leveren weinig op, kosten veel en dat is vooral om stoer over te komen richting de achterban...Sukkel.

4 delen met elke ongeveer 2000 gram, dus laten we zeggen 40-50kilo totaal.

Neem wel aan als je met dit soort bakken gaat rijden niet de A1 gaat pakken.. genoeg wegen die NL binnen komen en geen hond te bekennen is. Beetje omrijden en je bent zo in NL

Neem wel aan als je met dit soort bakken gaat rijden niet de A1 gaat pakken.. genoeg wegen die NL binnen komen en geen hond te bekennen is. Beetje omrijden en je bent zo in NL
Klinkt logisch, maar denken ze dat illegalen hier over de A1 komen dan? Ik zou denken dat je juist ook de kleinere overgangen controleert. Ik vind aan die bakken persoonlijk toch niks, dus als ik al naar Duitsland ga dan heb ik dat probleem niet. Aangezien een maat maar wacht en wacht vermoed ik dat het ook dit jaar niet gaat gebeuren maar goed...

1 - Soundblast Show
2 - Gold Navy
3 - Elite Mark 400 Extreme
4 - Golden Tower (Gratis)
5 - Fontein Marathon
6 - Fontein 999
7 - Sensation 4 en 5 heb ik nog liggen van vorig jaar

Ik denk dat de Mega Final Beastbox 1 en 2 er nog gaan komen. Nog een handje vol Riakeo kleinere cakes.

Ik ben nog aan het twijfelen tussen Riakeo Elegance - Riakeo Himalaya Heights - Riakeo Beauty. Daar moet het er 1 van worden.

Laatst bewerkt:
Kut kooienverbod

 compound
1x blast fury- pro explosion
1x raidant detonation- pro explosion
1x insane crown bomber- magnum
1x 400 shot Total display show- magnum
1x full assault- wolf
1x super flowers- rubro

1x whistling strope crackling- triplex
1x fermata 100A- funke
1x color strope series- zena
1x say hello to my little friend- HBL
1x chico -hublo
1x maffioso - HBL
1x push it to the limit - Albert

Ass
1x ultimate city trip 6 p/s- magnum
1x I'll be back 6 p/s - HBL

Cake
1x o'la- triplex
1x The Captian - HBL
2x The major - HBL
1x the The Colonel
1x Roar of lion - triplex
(verassing van de demo)
1x Belleza - El Gato

overige
3x titanium king 100- katan
2x dum bum single shot- dum bum
3x rotjes 200 stuk- langenberg
3x ausputser- lesli
20x cucarachas - China red
1x Great fountain - China red

ICB, Super Flowers en full assault helaas moeten doorstrepen :cry:

Hardcore helium lijkt mij een goede vervanger voor ICB of super flower maar de andere weet ik ook nog niet. Ik ga maar eens ongeduldig afwachten wat de winkels bieden.

Kut kooienverbod

 compound
1x blast fury- pro explosion
1x raidant detonation- pro explosion
1x insane crown bomber- magnum
1x 400 shot Total display show- magnum
1x full assault- wolf
1x super flowers- rubro

1x whistling strope crackling- triplex
1x fermata 100A- funke
1x color strope series- zena
1x say hello to my little friend- HBL
1x chico -hublo
1x maffioso - HBL
1x push it to the limit - Albert

Ass
1x ultimate city trip 6 p/s- magnum
1x I'll be back 6 p/s - HBL

Cake
1x o'la- triplex
1x The Captian - HBL
2x The major - HBL
1x the The Colonel
1x Roar of lion - triplex
(verassing van de demo)
1x Belleza - El Gato

overige
3x titanium king 100- katan
2x dum bum single shot- dum bum
3x rotjes 200 stuk- langenberg
3x ausputser- lesli
20x cucarachas - China red
1x Great fountain - China red

ICB, Super Flowers en full assault helaas moeten doorstrepen :cry:

Hardcore helium lijkt mij een goede vervanger voor ICB of super flower maar de andere weet ik ook nog niet. Ik ga maar eens ongeduldig afwachten wat de winkels bieden.
De 2025 batch van de ICB en Super Flowers zijn kooiloos.

Mag je uit Duitsland wel 1.3G halen trouwens? Dat is best vaag als ik het zo als. Ik heb wel eens meegemaakt dat er over 1.3G een sticker met 1.4G zat. Volgens mij de Maltese Tiger maar dat is al wel even geleden dat is die heb gezien. Ik vraag me af als de politie zo'n pot met een 1.4G sticker erop zien, wat ze dan doen? Ik vond het heel vreemd en kon volgens mij ook nergens meer aantreffen dat het 1.3G was...

Mag je uit Duitsland wel 1.3G halen trouwens? Dat is best vaag als ik het zo als. Ik heb wel eens meegemaakt dat er over 1.3G een sticker met 1.4G zat. Volgens mij de Maltese Tiger maar dat is al wel even geleden dat is die heb gezien. Ik vraag me af als de politie zo'n pot met een 1.4G sticker erop zien, wat ze dan doen? Ik vond het heel vreemd en kon volgens mij ook nergens meer aantreffen dat het 1.3G was...

Dat staat ter discussie het ILT heeft hier wel eens antwoord op gegeven. Conclusie was ongeveer "is alleen voor transport, mag je als consument wel hebben, mits het voldoet aan de RACT in Nederland"

En hoe voldoe je aan de RACT in Nederland? Ik zie het al voor me: ik hou me keurig aan die 25 Kg in Dtsld en dan 1.3G op de doos....Wat dan? Is ergens op de doos te zien of die voldoet of niet? Dan kan ik da tvan te voren misschien uitzoeken nlk..
Edit: dank voor je antwoord trouwens, ik waardeer elke reactie die me helpt namelijk!

Back
Bovenaan