Lijstjes topic 2024/2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha dat is inderdaad een mooie vraag. We zijn natuurlijk maar een klein groepje vergeleken met de normale consument, maar bij bijvoorbeeld de Cairo's kan het zo maar zijn dat er meer procent naar de freaks gaan dan naar de normale consument. Ben ook wel erg benieuwd.

Afgelopen week ook weer wat moois aan het lijstje kunnen toevoegen :)

Compounds:

1x Tactical Mind 100 shots (Vuurwerktotaal)
1x Color Hypnose 244 shots (Rubro)
1x Extreme Zensation 100 shots (Broekhoff)

1x Agua 144 shots (St8tement)
1x Fuego 144 shots (St8tement)
1x 1.2 Temptation Willow 100 shots (Magnum)
1x Ghostbuster 133 shots (Wolff)
1x Proud Mary 134 shots (Magnum)

Cakes:

1x Pescar 6 shots (St8tement)
2x Blushing crossettes 25 shots. (Evolution)
2x Telestro star 20 shots (Geisha)
1x Shaft 12 shots (Wolff)
1x The Ultimate 80 shots (Volt)
1x Funkenweide Variations 20 shots (Funke)
1x Glittering Palms 20 shots (Funke)
1x Kamuro Variations 20 shots (Funke)
1x Gold Blue Variations 20 shots (Funke)
1x Chrys Rain Variations 20 shots (Funke)

Fonteinen:

2x Bardarbunga (Thor)
1x Laser (Weco)
1x Snow Crystal (Cafferata)

Zou wel eens willen weten hoeveel kartonnen/boxen van bepaalde artikelen aan de vwc leden verkocht worden in totaal. Om maar wat te noemen, de transbomber en de Cairo. Zullen bizarre aantallen zijn denk ik.
Ik val denk ik buiten "het patroon" 🤫
Dit jaar is het de 1ste keer ooit, dat ik ergens een karton van besteld heb,in dit geval van de cairo crackling.

Lijst voor dit jaar is als volgt:

Zena: dragon chrysantium (fontein)
Zena: drawbench flower (fontein)
Herlat: glitterblitz
Zena: mixed box
Riakeo: wolf
Zhiru fireworks: willow shell 1,2inch (artnr 3227)
Zhiru fireworks: colour shell 1,2inch (artnr 3223)
---------------------------------------------------------------------------------
vuurwerkpap

Rubro: Transbomber
Magnum: Cairo crackling 2x (dat is ondertussen een karton geworden)
Rubro: Himmelsdonder
Private line van vuurwerk pap: Big Block megabox combo A+B

Alle items 1x gekocht met uitzondering van de cairo ;-)
Ben toch door m'n rug gegaan 🤫
Er is een 1.2" Insane Crown Bomber aan de collectie toegevoegd.
Dan zal er 15 november nog iets bijkomen omdat ik bij vuurwerkpap ipv 2 cairo's een karton heb besteld,en de prijs van die losse cake's is omgezet naar een "tegoed bon" om dan nog iets anders voor te kopen.
Ik vermoed dat daar een Atmosphere 110 shots blok van Rubro voor word aangeschaft met wat bij betaling :d

Laatst bewerkt:
Even een besef moment. Vuurwerk opslag ligt nu dus weer onder een loep het is maar een kleine stap naar de thuis opslag regel van 25kg.

Zal mij niks verbazen dat er ook een politie discussie wordt gestart over excessieve vuurwerk collecties en dat er strenger beleid komt op de 25kg regels inc controles en registratie systemen.

Dus hoe handig is dit topic en bijvoorbeeld een de collectie fotos topic nog anno nu?

Buiten het feit om dat dit eigenlijk niet in dit topic thuis hoort,als zijnde een discussie over....
Het is nog altijd zo dat vele hun lijstje verdelen na het ophalen over meerdere locaties,dan ben je dus klaar met de 25kg regel,dus waarover wil je discussiëren ??
Kleine sidenote,collectie foto's zijn ook in dit topic niet correct geplaatst, indien men dat zou doen ,wat nu hier ook niet gebeurd.
Daar buitenom ,een foto van een collectie,zegt niks over waar daarna die collectie (waarschijnlijk in delen opgesplitst),verblijft.

(zou deze discussie trouwens dan ook,indien nodig,graag elders in het geschikte topic ervoor, willen voortzetten indien er behoefte aan is ? )

Buiten het feit om dat dit eigenlijk niet in dit topic thuis hoort,als zijnde een discussie over....
Het is nog altijd zo dat vele hun lijstje verdelen na het ophalen over meerdere locaties,dan ben je dus klaar met de 25kg regel,dus waarover wil je discussiëren ??
Kleine sidenote,collectie foto's zijn ook in dit topic niet correct geplaatst, indien men dat zou doen ,wat nu hier ook niet gebeurd.
Daar buitenom ,een foto van een collectie,zegt niks over waar daarna die collectie (waarschijnlijk in delen opgesplitst),verblijft.

(zou deze discussie trouwens dan ook,indien nodig,graag elders in het geschikte topic ervoor, willen voortzetten indien er behoefte aan is ? )

ja wellicht moet ik even een apart topic maken maar ik blijf we altijd zo verbazen dat we collectief zo verbaast zijn over strenger beleid op vuurwerk terwijl wij hier demonstreren hoe makkelijk en normaal het is die 25kg regel te overschrijden zowel als consument als vuurwerk verkoper.

We lopen er open mee te pochen met dit soort topics.

Lijstje tot nu toe,

1x Magnum Santa Domingo
1x Argento pyroshow 2000 Hermes
1x Zena power crackling box
1x Magnum assorted display 200s
1x Lupaers Mexican bobcat
1x Transbomber
6x Caïro crackling
1x Valk bomb super XL
1x Fiesta grande el gato
1x Shutdown mega compound
2x Cracker colgante
1x Wolf pride
1x Evolution Mega willows
1x Pangu Rain man
1x Formidable
2x Line of fire
1x Pangu Tomahawk
1x Evo Bomber
1x Ice Flowers
1x Pangu Breathless

Toevoeging 15-10
1x Wipe out
1x Las Fallas salute
1x Luypaers Black Panther
1x Katan Spain Fanstyle

Lijstje tot nu toe,

1x Magnum Santa Domingo
1x Argento pyroshow 2000 Hermes
1x Zena power crackling box
1x Magnum assorted display 200s
1x Lupaers Mexican bobcat
1x Transbomber
6x Caïro crackling
1x Valk bomb super XL
1x Fiesta grande el gato
1x Shutdown mega compound
2x Cracker colgante
1x Wolf pride
1x Evolution Mega willows
1x Pangu Rain man
1x Formidable
2x Line of fire
1x Pangu Tomahawk
1x Evo Bomber
1x Ice Flowers
1x Pangu Breathless

Toevoeging 15-10
1x Wipe out
1x Las Fallas salute
1x Luypaers Black Panther
1x Katan Spain Fanstyle
De Black panther was tot nu toe in sierlijke zin de mooiste compound van mijn Nederlandse blokken in het verleden! Wanneer mogelijk even vastleggen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan