Lijstjes 2022 - 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is ook wel echt verschrikkelijk voor hem en de agenten en die klojo van een klikspaan denken dat ze helden zijn

Als je naar de spullen kijkt op de foto en dan ook zijn lijstje, tja.. dan lijkt het wel heel verdomd veel op zijn collectie. Hoe groot is de kans dat het vrijwel identiek is? Maar waarom zou je alles wat je al in huis hebt liggen hier gaan neerzetten? Ik dacht dat hij het had besteld, niet al in huis had. Ik vind het sowieso sneu voor die persoon want het is eigenlijk gewoon allemaal consumentenvuurwerk en dan ook weer altijd die uitspraak van "als dit.." of "als dat.. " en ja, ontploft de hele wijk. :bonk:
Sterke gewenst voor degene die hier gepakt is, het kon toch zo'n mooi oud en nieuw voor hem worden, helaas gaat dat niet meer door.

ps. Als je al zo'n mooie collectie in huis hebt liggen, waarom dan testen en al dingen afsteken? Ik zelf steek echt nooit eerder af dan de 31e, behalve dan categorie 1 vuurwerk, niet omdat ik bang ben gepakt te worden, maar omdat ik juist wil dat wij dit nog vele jaren mogen op de 31e, ik wil niet de spelbreker zijn voor de rest. Hopelijk beginnen meer mensen dit te beseffen, want het is 1 minuut voor 12.

Back on topic. Ik mag me gelukkig prijzen met een extra cake dat ik heb kunnen bestellen. (dank aan zoonlief)

Bunker BIEM! Een vette cake met een fraaie Ti-salute finale. Ben benieuwd hoe deze in het echt zal zijn, zo op filmpjes komt 'ie in ieder geval heel mooi over. Ben er iig heel blij mee. :yes:

Back on topic. Ik mag me gelukkig prijzen met een extra cake dat ik heb kunnen bestellen. (dank aan zoonlief)

Bunker BIEM! Een vette cake met een fraaie Ti-salute finale. Ben benieuwd hoe deze in het echt zal zijn, zo op filmpjes komt 'ie in ieder geval heel mooi over. Ben er iig heel blij mee. :yes:

Volgens mij zitten er in de Bunker Biem geen salutes hoor, is een crackling finale

Maar @grizmo, waar had jij gelezen dat hij af had gestoken dan? Ik kan dat nergene uit opmaken?

Pure speculatie denk ik.

Laten we wachten wat funkeliefhebber zelf te zeggen heeft nadat de wonden enigszins zijn gelikt. Wat is dit ongelooflijk balen voor hem, als liefhebber nu zo gecriminaliseerd. Weg mooie collectie en voorpret, alle geld en energie verspild en als dank enkele K’s boete en een maand schoffelen en strafblad. Geeft maar aan hoe risicovol onze liefhebberij is geworden door o.a. de 25kg regel.

Ik heb gisteren mijn laatste bestelling gedaan en mijn lijst ziet er nu zo uit:

Cakeboxen:
Rubro: Transbomber Champions Edition.
Lesli: Autograph Box.
Broekhoff: 1.2 Total Event Box.
Broekhoff: Golden willow mine with blue pearl.
Magnum: 1.2 Willow Mayhem.
Vuurwerktotaal: Final Gold.
Vuurwerkmania: Double Backfire.

Cakes:

Magnum: Cairo Crackling 4x.
Eurostar: Crackling Thunderstorm 2x.
Funke: Cracker Variations.
Vuurwerktotaal: Massive.
Rubro: Leider Spielerei.
Weco: Sterling Thunder 64.
Lesli: Three Stage Trouble.
Vuurwerktotaal: Sick 16 2x.
Dumbum 16 2x.
Rubro: Heavy legend 16.

Fonteinen:

Funke: Cracker Fountain 5 stuks.

Tijdens de verkoop dagen koop ik vast en zeker nog wel wat erbij, maar wat bestellen betreft is het nu wel goed. :)

1-1-2 Cairo Crackling - 2x Crackling Thunderstorm word de finale :D

Ja je moet zo oppassen, ze zitten overal mee te gluren. Ik zou me als politie maar is drukker gaan maken om al die overlastgevende asielzoekers, in plaats van achter mensen met vuurwerk aan te rennen.

Tot nu toe besteld….

1x Redwire Hardcore master
1x Redwire Double camuro
1x underground Screaming vulture

Ik kom langzaam op gang dit jaar. Normaal gesproken al veel besteld maar lijkt niet te lukken dit jaar.
Gelukkig hebben we nog even.

Even weer een update:

Ook maar even mijn lijstje posten:

Nog over van vorige jaren:
3/4 karton Eccentric shots - Evolution
3/4 karton The Junk - Vuurwerkmania
Nog wat Cat 1 spullen

Al binnen:

1x Schweizer Super Vulkaan No. 5 - Zink
1x Schweizer Super Vulkaan No. 4 - Zink
1x Schweizer Super Vulkaan No. 2 - Zink
2x Tornado Wirbel - Funke
1x Paranoid 116 Schots - Funke
1x Fireball 200 Schots - Funke
1x Cloud Connected 259 Schots - Funke

Besteld:
1x Friday mistery deal - vuurwerkoutlet Groningen
1x Fairytail assortiment - Evolution
1x The Legend - Vuurwerktotaal Volt
1x The Joker - Vuurwerktotaal Volt
1x Special 1 - Katan
2x Flying Hummerz - Vuurwerktotaal
1x Killer crossette - Vuurwerkmania
1x Ultimate City trip - Magnum
2x Mega Mine - Magnum
1x Wicked Whistle - Vuurwerktotaal

Bijbesteld:

3x Caïro crackling - Magnum
1x Hydra - Argento

Gratis erbij gekregen:
1x Magnifico - Magnum

Maar @grizmo, waar had jij gelezen dat hij af had gestoken dan? Ik kan dat nergene uit opmaken?

Dat maakte ik hierop uit: "Ik had ze samen met die El Gato salute pijlen getest.. El Gato is wat doffer.. Misschien een heel klein beetje harder naar mijn gevoel." Maar kan natuurlijk verkeerd hebben geïnterpreteerd, echter maakt het verder toch niets uit, hij is helaas gepakt en dat is hoe dan ook gewoon fucked up en zwaar klote!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan