Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als volgend jaar doorgaat doe ik wel /2 met mijn hoeveelheid. Ik ben overtuigd dat de helft van mijn lijstje al genoeg is voor continue stoken 18:00-2:00
Geen idee hoe jij dat karig kan vinden als ik eerlijk moet zijn. Misschien is jou standaard naarboven geschoten door de waanzinnige lijsten die hier soms langskomen maar als ik ook zo'n lijst zou hebben zou ik ongetwijfeld heel veel overhouden.
Misschien ook eerder een correctie: met de helft van mijn lijst zou ik niet non stop doorstoken maar ik zou dat helemaal niet erg vinden, want pauzes heb ik ook nodig.
Is sarcastisch bedoeld denk ikGeen idee hoe jij dat karig kan vinden als ik eerlijk moet zijn. Misschien is jou standaard naarboven geschoten door de waanzinnige lijsten die hier soms langskomen maar als ik ook zo'n lijst zou hebben zou ik ongetwijfeld heel veel overhouden.
Misschien ook eerder een correctie: met de helft van mijn lijst zou ik niet non stop doorstoken maar ik zou dat helemaal niet erg vinden, want pauzes heb ik ook nodig.
ouch ja ik ben niet zo goed in sarcasme detecteren, vooral in tekst vorm...
Deverklapte het al ja maar ik keek daar dwars overheen. ach ja klein foutje, nu maar weer terug naar lijstjes aanschouwen
![]()
Geen excuus nodig, want ik las die reactie van jou met een tikkeltje cynisme dus ik keek heel snel over het sarcasme heen.
Ja het lijstje is voor mij eigenlijk ook te lang en toch laat ik het mijzelf toe omdat ik de 2 jaren daarvoor geen lontje heb aangestoken. Dat cat 1 deed mij namelijk niks dus had ook niks gekocht...
1x snow storm 2.0
1x flippin nutter
1x sky screamers 2.0
1x earthquake proline?
1x sunbeam 3
1x force jeugd pakket
1x nova evolution
1x line of fire xxl
1x unity of lights evo
2x holy moly ass
1x decibul salute box
1x whizstreak