Lijstjes 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over,

Rage/cruel tracion
Various ring
9 junks

Al besteld, te veel😆

Evo bomber
Amsterjam
Dragon box 1,2,3
Angel dust
Hidden tressure
Excellent box
The harbour
Black sword box
Limited Edition 2
Limited Edition
smash box 1
Metellion blitz
6 potjes van rubro en mania
Fireball Funke
3x heaven
Compound van piromax 100s
Kingsmen evo,

We doen het met zn 3e, ikzelf ben er al doorheen met mn budget, kon hét niet laten, kennen jullie vast ook wel.
Check hier onze lijst

https://www.youtube.com/playlist?list=PL-b7rF-oLwASnUrKkMIGB4ydQJc6-hzXK

VTD

Eerste bestellingen ook al gedaan.

boxen
1x Genius box
1x Dragon Box 2

cakes
1x Heavy Legend 25
1x Roman Renegades

Voor het eerst in mijn leven al iets in januari besteld.

Bij Arentz zojuist voorzichtig begonnen:
- Tropenpalmen
- Funkenweide variations
- Blinkweiden Dahlien

Alvast laten vastleggen voor dit jaar
1x tournament box
1x mai tai tailgate

Laatst bewerkt:
Reeds besteld:

Cakes:
1x Rapapapah - Eurostar

Boxen:
1x Cruel Traction - Wolff
1x DumBum 64 compound - Klasek
1x RamBam 3.0 - Evolution
1x Garden Party 2 - Pangu
1x Dragon Box 3 - Evolution

Rood is nieuw toegevoegd of meerdere van een product er bij.

Qua cakeboxen ben ik alweer bijna klaar voor dit jaar. Ik wil naast bovenstaande ook nog een Transbomber, en wellicht een 6 cakes assortiment. Daarnaast wil ik nog een aantal mooie losse cakes halen en een karton knalcakes. Bij de knalcakes zit ik serieus de Las Fallas te overwegen ipv de eerder beoogde Delicious Thunder. Echter hangt het van de prijzen van beiden af wat ik ga doen.

En ook maar direct voor een tweede keer ooit in januari besteld. :)

Met dank aan Arentz ontstaat er al een mooie Funke lijntje:
- Tropenpalmen
- Funkenweide variations
- Blinkweiden Dahlien
- Funkenweiden
- Scala 25B
- Doppelschlag
- Dahliencracker Z-1

In bestelling alweer:

• Funke Fireball
• Funke snowblind
• Funke Paranoid
• Funke Mei Banfa

Knap dat je dit bij VuurwerkDuitsland hebt kunnen bestellen. Vraag mij dan wel af wanneer je dit besteld hebt, zo weet ik dat Funke Fireball niet te koop was toen de website weer open ging voor de verkoop. En daarna is die er ook niet op geweest. Mei Banfa weet ik niet zeker, dacht dat die er ook niet op stond. Dus, wanneer heb je dit besteld?

Knap dat je dit bij VuurwerkDuitsland hebt kunnen bestellen. Vraag mij dan wel af wanneer je dit besteld hebt, zo weet ik dat Funke Fireball niet te koop was toen de website weer open ging voor de verkoop. En daarna is die er ook niet op geweest. Mei Banfa weet ik niet zeker, dacht dat die er ook niet op stond. Dus, wanneer heb je dit besteld?
16 februari heb ook besteld samen met een maat heeft waarschijnlijk nog meer op gestaan.ik heb de corolla blue en de fireball maat van mij ook en de mei banfa en fermata 100a. het ging om een kleine restpartij die binnen paar dagen was uitverkocht.

Ik heb dit inderdaad besteld voordat iedereen een mail kreeg. Ik was de eerste klant dit jaar. De blokken die ik heb gekocht waren overgebleven items en zeer minimaal op voorraad. Na mij kwam er nog iemand en was het op. Van de fireball hadden ze er maar twee op voorraad etc etc. Maar het jaar duurt nog lang mensen, komt genoeg binnen lijkt me.

Ik heb zojuist mijn eerste bestelling gedaan, voor het eerst een keer gelijk al in januari.

1x Bunker Blaster :handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan