Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat denk ik niet. Er zijn veel leden die hier al jaar in jaar uit alles posten zonder problemen. Dit was iemand die tegen een controle op reed. En bij alcohol controle kijken ze vaak ook meteen naar van alles en nog wat dus dan ben je de sjaak. Heeft niks te maken met het lijstje hier. Bovendien is dit lijstje pas online gekomen op 1 jan.Dit topic maar gewoon mee stoppen? Ik heb er bewust nooit wat opgedeeld, maar dit is de goden verzoeken om ellende, want ze lezen gewoon mee.
Ik weet wel zeker van niet kijkend naar het aantal posts in dit topic of het collectiefoto topic. Als ze dat wel hadden gedaan dan hadden we nu ook een "gepakt met meer dan 25kg" topic.Ik denk echt niet dat oom agent hier bewust lijstjes gaat nakijken, tellen of het 25 kg is. En dan moet er nog een heel team aan de slag om de adressen te achterhalen, oke, kan via ip, maar dan nog. Dit is veel te veel werk voor politie.
Volgens mij gaan ze alleen op meldingen af en als er van die deuzen zijn die er echt mee te koop lopen op youtube of bestel-adressen op de kop kunnen tikken, die uit Polen bestellen.
Maar wie is er dan gepakt aan de hand van dit topic?