Lights of Heaven

Nog een nuance aanbrengen naar aanleiding van mijn eerdere post, nadat ik het filmpje van Jos bekeken heb.
Ik sluit mij aan bij Jos, in het echt is deze cake mooier dan met het filmpje getoond kan worden.

Bij deze multicolor peoy kwamen niet drie, maar vier kleuren goed naar voren: rood, groen, geel en blauw. Voor mij wederom een bewijs dat de kleuren van Royal Fireworks erg helder zijn.

Ook ik sluit me bij de bovenstaande reacties aan, echt een rechtstreekse topper, prachtige kleuren vormen een groot en rond boeket, de burstknal is gewoon goed te noemen.

De tijdsduur valt me ook erg op, bijna een minuut lang! De mines zijn ook zeker een leuke toevoeging.

Goed werk Marchel! :)

Ben erg blij hoe deze onvangen word.
Dit word dan ook mijn maatstaaf voor toekomstige kwaliteit!!!
Hij gaat momenteel als een speer bij de bestellingen,Zelf de minder presterende cakes,Mensen komen zelfs vragen welke die snelle waren :p

gr

gr

supermooie kleuren en de effecten vallen ook niet klein te noemen. blij dat ik deze er ook 2 tussen had zitten!

Had er dit jaar eentje en dat was goed te doen. Hij schoot iets sneller als op het filmpje van heartworm maar duurde alsnog vrij lang. De kleuren waren inderdaad apart en helder, ook de burst was goed. Kortom: ik was tevreden.

Heb er 2 tegelijk afgestoken (filmpje komt nog), en van dichtbij was deze bak nog mooier.
Volgend jaar sowieso weer!

lightsofheaven.png

Voor mij dé topper uit de collectie van Evolution Fireworks.
Prachtige multicolour, harde bursts, grote boeketten en lekker tempo.
N.a.v. de filmpjes een karton besteld en uiteraard geen spijt van gehad.

Aanrader en wat mij betreft dit jaar weer!

In deze show van blaakerz zie je er 2 tegelijk los gaan! Ziet er in ieder geval heel kleurrijk uit:)

9:26 beginnen ze!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooie film Anaconda! Goed beeldmateriaal maar ook lekker gemonteerd. Respect dat je daar tijd in steekt :)

Prijs/kwaliteit van deze cake lijkt me goed, goede stevige bak met een mooi aantal schoten. Betaal je bijna 50 euro maar je hebt wel wat staan.

Zo dan, dat is opzienbarend in deze tijd van almaar omhooggaande prijzen, cool.

Twijfel wel om deze dit jaar nogmaals aan te schaffen, vorig jaar karton gestookt, zeer goed bevallen maar er is zoveel moois op de markt en budget niet onuitputtelijk helaas :D

Mega stunt.
Wegens de absurde maatregelen van het kabinet en het als maar duurder wordende leven,dit jaar voor de geweldige prijs van

39.95

Zolang de vooraad strekt!!!

Back
Bovenaan