Lightning Thunder [Uitloop]

Heeft iemand deze eigenlijk al "live" gezien? Zoja, geeft het wel een lekkere knal eigenlijk, want dat is toch waar deze voor bedoelt is.

Het blijft wel een lekker prijsje trouwens!

Heb er ook 1tje gekocht, wordt de finale van mijn 10 uur projectje, ben benieuwd of t wordt wat ik ervan had verwacht :)

Gisteren 4 besteld, hadden echt de grote van een Vast Fortune verwacht, maar het is meer de maat van een Proline Mini !

we hebben um net afgestoken het is opzig wel een leuk knalpotje want alles schiet er in 1 keer uit.
maar ik zou um niet nog een keer kopen

Dit vond ik zeker leuke bakjes! Doen het net zo goed als de Secret Salvo vond ik, alleen dan zonder crackling. Doordat de tubes niet zo lang zijn verspreiden de knallers ook een beetje, waardoor het toch een soort waaier effect krijgt. Ook vliegen ze niet zo hoog dus lijken ze harder te knallen.

Erg leuke bakjes!
Geen wonder dat dit het 2na meest verkochte artikel van broekhoff is!

Ik had dit "potje" afgelopen jaar 3x.
Echter is ben net te spreken over de kwaliteit.

De inhoud werd slechts enkele meters omhoog geschoten en knalden allemaal op of net boven de grond. Hierdoor ontstond de eerste keer zelfs bijna een gevaarlijke situatie.

Meer mensen deze ervaring? Mocht je hem in je collectie hebben dit jaar, pas ermee op :)

2 gram per schot... Dus niet de maximale knal, er gaat ook kruit 'verloren' aan de stijglading natuurlijk.. Dus geen 2gr flash. :(

Zeer lekkere mini knalcake die all at once er goed op klapt met het kleine kaliber. Inderdaad geen 'Junior Jack' of salute cake knallen die we vroeger hadden maar gewoon prima stookspul voor tussendoor en voor de jeugd als vervanger van thunderkings. De 'je moet dit echt inslaan' is wat overhyped maar slecht is het zeker niet!

Back
Bovenaan