Lightning Parachute

Haha zoals op de vorige pagina gezegd werd, de lichtkogel is al uitgebrand voordat de parachute is uitgeklapt. Wel grappig spul, maar ik vind het niet zo boeiend verder op deze manier. Hij doet totaal niet wat ie moet doen; branden als de parachute is uitgeklapt.

Wat een prul, weer wat euros verspild. Dank caff voor het weer toevoegen aan de neerwaartse spiraal van het kleine NL vuurwerk.

Grappig hoe de meningen hier over verdeeld zijn. Ik snap wel dat de uitwerking niet perfect is, maar ik zie mijn dochter wel al rennen om hem te pakken te krijgen. Leuk voor erbij!

Dit is niet mijn idee van een lichtkogel, het lijkt wel een slechte grondbloem aan een parachute.
Het idee om deze opnieuw op de markt te brengen is super gaaf maar de uitvoering vind ik niet overtuigend.

Haha zoals op de vorige pagina gezegd werd, de lichtkogel is al uitgebrand voordat de parachute is uitgeklapt.

Wat een prul, weer wat euros verspild. Dank caff voor het weer toevoegen aan de neerwaartse spiraal van het kleine NL vuurwerk.

Ik denk dat met de CE te maken heeft.
Toen de CE keuring werd ingevoerd, zijn alle parachute vuurwerk artikelen van de markt verdwenen.
Reden de parachute kan in de brand vliegen als de lichtkogel brandt en dat mag niet volgens de CE.
Dus ik vermoed dat ze het zo opgelost hebben, zoals meesterBsc het zegt.

Wel grappig, maar uitvoering vind ik niet heel bijzonder helaas.
Brand echt te kort voor mij.

Had gehoopt op een clone van die van vroeger.
Die ging de lucht in en gleed al brandend langzaam met rood licht naar beneden,zag er gaaf uit.
Dit daarentegen dat is nog slechter als een verzopen versie van vroeger,laat m dus maar lekker voorbij vallen :bonk:

Was helaas al heel snel uitverkocht bij de plaatselijke Cafferata wederverkoper! Helaas niet in mijn collectie die jaar.

Back
Bovenaan