Liebe Funkeln

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 4006
Artikelnaam: Liebe Funkeln
Bruto Gewicht: 1,85 kg
Netto Kruitgewicht: 296,25 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Golored tails to gold chry with white strobes and red, green, blue and orange dahlia.
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: 23-28 sec
Stijghoogte: 35-40 meter
Adviesprijs: € 25,99
Opmerking: De lijn EVOMeister zal uitsluitend worden verkocht in Duitsland.

Wij danken Evolution Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
*** teasers allemaal. Kom in december wel in 1x de productfilms kijken, dit voegt dus echt helemaal niks toe behalve frustratie.

Vind dit er op film erg leuk uitzien. Witte blinkers met gekleurde sterren/dahlias kan ik altijd wel waarderen. Crackling vind ik een leuke toevoeging, is weer eens wat anders zo in deze combinatie. Benieuwd wat onze oosterburen voor deze cake neer moeten leggen.

Ben benieuwd hoe de verkrijgbaarheid in Nederland uiteindelijk gaat zijn, want Orthen maakt hier al reclame voor op facebook en geven aan dat deze lijn waarschijnlijk ook bij hun verkrijgbaar zal zijn.

Mooie cake, niet mijn stijl door de crackling. Het eindsalvo is ook mooi met al die kleurtjes.

Telt deze ook mee in de + 7 nieuwe producten voor Evolution?

Edit: Nee, de aantallen waren alleen voor Nederland, deze telt dus niet mee.

De finale van de cake red hem, die kleuren vond ik wel erg sterk. Effecten zijn wat mager en simpel maar toch is deze Liebefunkeln blijven hangen als een leuke cake. Verwachtingen waren laag, en aan het begin van de avond geschoten maar toch. Prima voor erbij!

Back
Bovenaan