Lidu Rullezzz movies

Hallo vuurwerkfreaks !

Ik ben voor de oudere vuurwerkfreaks misschien nog wel een bekende, aantal jaar geleden was ik vrij fanatiek op diverse fora te vinden. Afgelopen jaren is dat wat minder geweest, drukte enzo:) Dit jaar heb ik de kruitstress al aardig te pakken en heb voor het eerst besloten om eens wat filmpjes met jullie te delen. Kwaliteit kan af en toe wat minder zijn, maar hoop dat er wat leuks voor jullie bijzit:).

De aftrap:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

heey kerel als eerst welkom back!!
En bedankt voor de filmpies.
Ik Ben benieuwd wat er allemaal nog komen gaat!

Thnx :)...Heb een heleboel liggen, alleen vele zijn nog met een oude camera gemaakt dus die zijn niet echt geweldig. Ik zal de leuksten er tussen uitzoeken.

Silver tail to time crackling rain, 100 schots van royal. Echt een super blokje ! Helaas regende het een beetje en door een drupje op de lens is hij iets onscherp.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooie aftrap. 3 EuroShopper biertjes. Explosief spul. Maar goed dat ik dat niet drink!

Nee man, leuk topic. Ga ik volgen. Bedankt voor het delen.
:)

Hey Lidu Rullezzz Welcome back zou ik zeggen. En wat je nu hebt geplaatst smaakt naar meer :D Over de kwaliteit tot nu toe geen klachten....:thumbsup:

Een 19 schots cake van Royal (niet legaal). Bombettes gingen erg hoog en knalde met een flinke burst uit elkaar ! Ik vond ze top, vooral omdat ze erg hoog gingen, en nog steeds flink dreunde en een groot boeket hadden.

+ YouTube Video

eventjes weer een update:

Cake uit de pronk collectie (plus wat vrienden met een slokje teveel op:P)

+ YouTube Video

Climax van de pronk collectie

+ YouTube Video

En een alle machtig snelle ct500

+ YouTube Video

Een paar filmpjes uit de oude doos

woodboxnr5, was volgens mij een deens blokje a 100 schots

+ YouTube Video

3" shell van bonbridge

+ YouTube Video

85 schots blokje van Mermaid, deed het toen erg leuk

+ YouTube Video

Happy flower 1000, leuke bak vond ik dat, koste toen iets van 50 euro. Had hem zo weer gekocht.

+ YouTube Video

Hallo vuurwerkfreaks !

Ik ben voor de oudere vuurwerkfreaks misschien nog wel een bekende, aantal jaar geleden was ik vrij fanatiek op diverse fora te vinden. Afgelopen jaren is dat wat minder geweest, drukte enzo:) Dit jaar heb ik de kruitstress al aardig te pakken en heb voor het eerst besloten om eens wat filmpjes met jullie te delen. Kwaliteit kan af en toe wat minder zijn, maar hoop dat er wat leuks voor jullie bijzit:).

In de AVP kroeg?(met oerendhard, Witte & 007) Hoelang is dat inmiddels gelede?. Die goede oude tijd, waarmee het allemaal begon :rolleyes: Mooie filmpjes met mooi vuurwerk! :D

Even een filmpje om dit ge*** weer goed te maken ;)

Gold battery, meende dat dit ook deens was, 61 schots koste iets van 25 euro ! Erg leuk.

+ YouTube Video

Laatst bewerkt door een moderator:
Wou je zeggen dat je met 007 gaat ?:D

Dat niet. Wel een vriendin(toen) van haar waar ik inmiddels alweer ruim 6 jaar mee heb. Vuurwerk kan nog meer moois brengen haha.
Ik denk dat we weer ontopic moeten gaan, anders krijgen de de mods op onze dak :p Weer mooie filmpjes. Mermaid ken ik nog wel. Zelf nooit gehad helaas. Heb je ook filmpjes van de Mermaid pijlen. Deze blijven mooi om te zien!

Back
Bovenaan