Lidl - Categorie 1 vuurwerk

stond om half 8 als eerste voor de deur heb wat ik wou
niet veel maar dat hoeft ook niet zo heeft een ander ook nog wat
Lidl barneveld 10 min alles uitverkocht :shocked:

Ook net terug van de winkel. Eerst op de site gekeken en de winkel zou om 8:00 uur open gaan. Om 7:50 bij de winkel. Blijken ze op zaterdag ook om 7:00 open te gaan.

Exact hetzelfde als mij is gebeurd, kom er nooit en had ook op de site gekeken. Zou om 08.00 open gaan.
Om 07.50 zat ik op het fietske, bleek dat de boel om 07.01 al op was hahaha :D
Had ze willen halen om een aantal kids blij te maken, best wel jammer maar niks aan te doen.

Triest om te horen dat mensen zo egoistisch zijn, zou er zelf geen probleem mee hebben om wat af te staan om te helpen.

Haha wat een gekte. Ik greep al knetterlinten mis toen ik er al voor openingstijd was. Dua snel maar een 2e filiaal die iets later openging. Via een korte route als 1e bij het vuurwerk beland, direct pakjes knetterlinten in me wagen gooien, zag de handen van achter al om me oren vliegen. Ben maar snel weggaan voordat ze het uit me karretje zouden vissen:D. Eindstand bleek dat ik 15 pakjes had, maar schat dat het om 8:01 al was uitverkocht :bonk:. Nu hopen dat ik geen Corona heb.

Valt wel erg mee hier, al is het misschien omdat ik om half acht of zo ging, juist om latere chaos rond het vuurwerk te vermijden. Er was maar één mevrouw bij het vuurwerk en die nam alleen een Street Boss pakketje. Verder lagen de schappen nog helemaal vol. Meteen gepakt wat ik had gekozen, naast wat croissants (Altijd lekker :p) en dan weer snel terug thuis.
20201205_075645[1].jpg

Voelde wel als 29 december,gek genoeg. Wekkertje gezet om kwart over 7. Op het fietsje naar de lidl, mondkapje vergeten, terug naar huis, weer terug naar de lidl. Ruim op tijd. Slechts 4 andere klanten die ook voor het vuurwerk kwamen. Onder het mom van sharing is caring nog een paar pakjes laten liggen. Straks weer naar de volgende lidl:p

Ik heb net een knetterlint afgestoken. Gaat een stuk langzamer en zachter dan diegene die ik gisteren op een filmpje zag :cry:

Hier nog een filmpje

Sommige pakjes voelen klam-vochtig aan, denk dat ze bijna rechtstreeks naar de winkels zijn gegaan. Zit aardig verschil in gewicht, vochtigere pakjes zijn ongeveer 8 a 10 gram zwaarder. Heb van 2 winkels de ene zijn duidelijk droger dan de andere.

Sommige pakjes voelen klam-vochtig aan, denk dat ze bijna rechtstreeks naar de winkels zijn gegaan. Zit aardig verschil in gewicht, vochtigere pakjes zijn ongeveer 8 a 10 gram zwaarder. Heb van 2 winkels de ene zijn duidelijk droger dan de andere.

Dan maar een tijdje op de verwarming leggen :D

Back
Bovenaan