Lidl - Categorie 1 vuurwerk

Kan je er 1 testen voor ons of ze ook knetteren? Heb wel eens een batch hele matige gehad. Pruttel pruttel. Zou niet op de gok een hele doos afrekenen!

Zojuist getest, komt voor Cat 1 begrippen flink wat geweld vanaf. Knetteren de batch van Aldi 2019 dubbel en dwars er uit. Filmpje volgt zsm

Net ook geweest. Mocht helaas nog niet verkocht worden.
Morgen maar om half 8 voor de deur staan
Ziet er goed uit die linten:handsup:

Zien er zeker goed uit, moet zelf werken morgenochtend, net moeders maar ff opgetrommeld, die gaat toch naar de winkel, kan ze mooi langs de lidl wippen.

Kom net thuis. Volgens de verkoopster renden ze massaal om 07.00 de winkel in, om een lang verhaal kort te maken, geen knetterlinten meer. Bizar.

Ik kruip nog ff terug mn nest in denk :D

20201205_082447.jpg

Duurde daadwerkelijk 30 seconden en het schap met knetterlinten was leeg.
30 man voor de deur om kwart voor 8
En rennen naar het schap met vuurwerk.
Teleurgestelde huisvrouwen dat er geen knetterlinten meer waren.
Hoezo vuurwerk leeft niet bij de bevolking...
Iedereen slaat de levensmiddelen over om zsm vuurwerk te scoren.
Ook nog een paar liefhebbers ontmoet en ff mee staan kletsen over het huidige beleid.
Merk steeds meer dat mensen dit gewoon niet pikken.

6352476B-3AC4-4F53-AA99-D0D2C4BDED2D.jpg

Moeders stond met openingstijd al voor de deur, 14 pakken kunnen scoren, schappen waren alweer leeg, stonden nog 4 andere personen welke specifiek voor het vuurwerk kwamen.

Ook net terug van de winkel. Eerst op de site gekeken en de winkel zou om 8:00 uur open gaan. Om 7:50 bij de winkel. Blijken ze op zaterdag ook om 7:00 open te gaan. Winkel al stampvol en de ene na de andere winkelwagen kwam de winkel uit met vuurwerk. 😮

Gelukkig lagen de knetterlinten er nog en heb ik nog 8 pakjes kunnen scoren 😋

9879B385-3473-48FE-ABCF-797E9BC6D681.jpg

Hier alleen 2 volcano assortimenten kunnen krijgen. Was er 2 minuten na openingstijd omdat ik niet echt rekening mee had gehouden dat er gekrapt moest worden. Echt alles was al leeg geroofd.. mensen die voor 150 euro aan knetterlinten contant af rekenen.. marktplaats enz zal wel vol staan vanmiddag!!

Ik snap dat iedereen knetterlinten wilt, maar wat ik net bij de Lidl zag was echt onmenselijk. Een vader die aan een andere vader vraagt of hij alsjeblieft één pakje kon afstaan. Deze man had namelijk al een stuk of 20 pakjes in zijn kar. Hij was keihard en zei nee. Behoorlijk egoïstisch.

Haha goed te zien dat het zo leeft bij de mensen. Ben net zelf geweest schappen lagen nog redelijk vol. Was bij grotere winkel. Een vrouw vroeg om advies over de fonteinen mix. “Is het wat? het lijkt zo klein” dus ik zeg “mevrouw helaas moeten we het hier mee doen dit jaar beter word het niet. Maar de knetterlinten die zijn goed” Er lagen nog 9 pakjes knetterlinten heb er zelf 7 meegenomen en die andere twee wou de vrouw naast me graag. Toch nog een blij gezicht. En een bedankt voor het advies��

Ik snap dat iedereen knetterlinten wilt, maar wat ik net bij de Lidl zag was echt onmenselijk. Een vader die aan een andere vader vraagt of hij alsjeblieft één pakje kon afstaan. Deze man had namelijk al een stuk of 20 pakjes in zijn kar. Hij was keihard en zei nee. Behoorlijk egoïstisch.

Zo zie je maar weer hoe het vuurwerk ''leeft'', wel erg egoistisch dat je dan niet een pakje kan afstaan terwijl je kar vol ligt. Maar ja ergens verbaasd me dat allang niet meer.

Mag hopen dat er snel weer een nieuwe voorraad knetterlinten komt... alles lag hier behalve de knetterlinten...

Levensgevaarlijk dit.
En dan heb ik het niet over het vuurwerk,maar wat ik om 8.00 uur bij de lidl mee maakte was echt bizar.
20 man op elkaar om vuurwerk te scoren...geen 1,5 meter eerder 5cm.

Heb zelf 4 pakjes knetterlinten kunnen scoren,deze waren na 5 minuten op.
Karren vol met cat1 gingen de winkel uit.

Volgens mij zegt dit toch wel iets over de traditie hoor.

Back
Bovenaan