LIDL Cat.1 topic 2018

DrDavros

VWC lid
Ik heb de folder nog niet online kunnen vinden, maar een YouTuber heeft de folder met daarin het vuurwerkaanbod van Lidl al te pakken gekregen. Vanaf 10 december gaat het zaakje daar in de verkoop.

Ik vraag me af of die feestfonteinen XL soms deze van Broekhoff zijn:
ijsfontein-25cm.png

Lidl doet dit jaar bijna aan geluid arm vuurwerk.
Als je kijkt naar Aldi dan
Ikzelf vind het aanbod van Lidl nogal aan de prijs. Bij de Aldi krijg je veel meer "knal voor je Euro".
Ik ga alleen een stapel van die stadionfakkels halen voor mijn zoon, die is daar helemaal gek van. En de prijs van die fakkels is niet gek. Oh, en een pakketje streetmix met knalerwten en partypoppers e.d. Zo'n pakketje verkopen ze niet meer bij de Aldi, in tegenstelling tot vorig jaar.

Het ligt weer in de schappen:

20181211_162110.jpg

20181211_162043.jpg

20181211_162118.jpg

Zelf heb ik drie pakketjes grondbloemen en een pakketje (nieuwe?) Feest fonteinen XL meegenomen. De rest vond ik iets wat aan de prijs.

Net een fontein van het xl pakket geprobeerd. Duren erg kort tov de fonteinen die ik vorig jaar had van de Aldi. Komen bij GBV vandaan en doen erg denken aan die goedkope fonteinpakketjes die je vroeger voor een paar euro kocht bij de dealer, hebben zelfs hetzelfde artikelnummer.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan