Lidl 2022

Eindelijk! Totaal niks nieuws, maar dat mag de pret niet drukken. Mijn graailijst:

Yin
Yang
Laser
Stormy Flash
Sky Shots
Premium-Vulkan Einhornpups

Kanshebbers als ik me niet kan inhouden:

Firefly
Black Ice
Goldfinger
Gold-Raketen

Ga hier zeker ook effe loeren. Die vulkanen zien er echt prachtig uit, en dan voor dat geld ! :handsup:

Ik zal er ook wel eind van het jaar even langswippen maar dan puur en alleen voor de fonteinen (Laser, Ying/Yang en Zwitserse) , de rest vind ik niet echt interessant maar had ik sowieso geen behoefte aan en wat betreft de vuurpijlen, ik ga geen risico lopen met dit soort vuurpijlen die in mijn ogen niet aan mijn eisen voldoen, zou dan echt klote zijn om dan net met die dingen gepakt te worden, dat is mij al helemaal niet waard.

Heb net zoals voor de aldi een overzicht site gemaakt: https://www.tmccraft.com/vuurwerk-lidl/

Verwacht dat hij vanavond helemaal af is momenteel missen nog een aantal cakes en de laatste 2 secties. :)
Video's staan allemaal op de website zelf waardoor je gewoon vooruit kan spoelen.

EDIT: inmiddels staat alles erop! Laat maar weten als ik iets vergeten ben.

Laatst bewerkt:
Jammer dat de Nighthowler een paar jaar geleden uit het assortiment is gehaald. Was echt een toffe cake.

Jammer dat de Nighthowler een paar jaar geleden uit het assortiment is gehaald. Was echt een toffe cake.

Zeker erg zonde.. Heb deze cake vaak gezien in de omgeving hier.

Tip: Deze topper is nog verkrijgbaar bij een bekende winkel in Ede. Iets duurder, maar in ieder geval nog te koop.

Heb net zoals voor de aldi een overzicht site gemaakt: https://www.tmccraft.com/vuurwerk-lidl/

Verwacht dat hij vanavond helemaal af is momenteel missen nog een aantal cakes en de laatste 2 secties. :)
Video's staan allemaal op de website zelf waardoor je gewoon vooruit kan spoelen.

EDIT: inmiddels staat alles erop! Laat maar weten als ik iets vergeten ben.

Mooi gedaan hoor! Bij de Highlander staat de verkeerde video, verder top!

Back
Bovenaan