Lichtenvoorde 25-07-2008

Ik had hem ook al verwacht ja haha, maar er waren toch nog een aantal freaks aanwezig. :D Ik heb de show gefilmd, deze zal vandaag zeker nog online komen, duurt een 3 minuutjes ofzo.

De show was erg lekker, het begon met de Tronada welke lekker doffe en dreunende klappen gaf, een lekkere druk weer haha. :) Daarna de mascletà welke lekker doorliep, flink knallen, in de lucht nog wat mooie boeketjes en ja, de finale, die was gewoon kicke, je hoort de lijn gaan en op de grond barst het geweld los en in de lucht wordt ook het nodige weggeschoten. Dit laatste is wat slecht in beeld gebracht aangezien ik naar de show keek natuurlijk en boven een groot hek moest filmen, is dan niet meer te richten. :rolleyes::)

Een gave show, daar was iedereen het over eens, even lekker weer de druk op je oren en borstkas voelen, te gek! Complimenten voor het team van Harrieboem, Mellendijk F.D.S.! :wink:

Een woord grandioos was het gewoon :handsup: geweldig die drukgolf en de knallen. heb ze allemaal gezien in nederland en blijf het mooi vinden.

Ik was hier ook bij aanwezig. We waren idd met een klein groepje freaks aanwezig, maar het was het wachten meer dan waard. Wat een geweld barste er los in die 3minuten. Het was kort maar krachtig.

Ben benieuwd hoe het in Doetinchem zal gaan! Kijk er al naar uit :D

Back
Bovenaan