Lichtbruisend, Film galerij

WxNdXV1XE1deVhNZW15bWV5dX1Y.jpg

Lichtbruisend, Film galerij
Omdat ik het filmen van vuurwerk erg interessant vindt en ook erg leuk wil ik ze graag met jullie delen!

Promo's
Promo September

Filmpjes
10.000 Overdag
3x 3" Titanium salute
Shell Kitje
2x Ct 500
Dynamite 30 shots
Brilliant Three [Ass.]
Next generation Mystery Mines/Night Blitz
Titanium Collection Freedom/Brilliant Collection Rainbow
Verschillende knallers

Update 2-9-2009

Knetterlint
Bang2Bang & Titanium Thunder
The Imperial
2x Herlat nitrate cake

Met vriendelijke groet,
Lichtbruisend. (A)

Laatst bewerkt:
Lichtbruisend, welkom op ons forum en bedankt voor het delen van jouw foto en film materiaal. Ik heb ervan genoten.!!!

leuke filmpjes, hoop er meer van te zien.. Ik vind de filmpjes overdag ook een lekkere sfeer hebben met het mooie wittige landschap:)

Bedankt, Ik ben nu druk bezig om de rest van mijn filmpjes te editen, Aan komende zondag kan ik weer filmpjes uploaden via Vimeo wegens limiet van zoveel mb per week! En ik moet zeggen via Vimeo blijven de filmpjes toch het mooiste! Dus tot zondag moeten jullie het hier mee doen.

Met vriendelijke groet,
Lichtbruisend

De Weco Dynamite is een hele goede pot voor dat geld, ik was eigenlijk van plan om 2 van deze als laatste in mijn finale paneel te zetten, Jammer genoeg was ik te laat in de winkel en hadden ze er nog maar 1 staan, en de eerste aanvullen zou pas binnen 4 uur gedaan worden. Dus werd de Weco Dynamite een extraatje midden op de avond ;)

Kleine update:

1. Brilliant Three [Ass.]
  2. Next night blitz & Mystery Mines
  3. Shell kitje
  4. Titanium Collection Freedom/Brilliant Collection Rainbow
  5. Verschillende knallers

Ik moet zeggen, dat het leuke een kwalitatief goede filmpjes zijn van je Lichtbruisend.

Vooral die 20.000 overdag, brengt me helemaal in de oud en nieuw sfeer.
We willen meer, maar dat komt wel goed denk ik.:wink::D

Zeker leuke filmpjes.
Mooie collectie en slim gedaan met die knetterlinten.
Ben benieuwd wat er nog volgt:thumbup:

Back
Bovenaan