decibel
VWC lid
Hoe bedoel je dit decibel?
Ik zie namelijk nergens een naam...
Op pagina 7 of 8 geloof ik staat een vervolg, dan staat er iemand die onder de schuilnaam "thunderking" had voor 650 euro aan vuurwerk gekocht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe bedoel je dit decibel?
Ik zie namelijk nergens een naam...
Als het vuurwerk gewoon legaal in Polen is, moet men niet met argumenten komen om die mensen die het verzenden aan te pakken.
Het ligt echt aan de persoon die het besteld.
Hier wordt de drukverplaatsing bedoeld. Deze is wel degelijk zo sterk als die van een handgranaat. Enige verschil is dat een delova of cobra van karton is en een handgranaat van metaal. Het is vervelend om te lezen dat ze steeds die vergelijking maken. Maar goed het vuurwerk waar over gesproken word is ook zeker geen speelgoed dat je even per post verstuurd en wordt door velen onderschat.
You buy fireworks and use them on your own responsibility. We hope you are responsible and want to enjoy fireworks, not to destroy something or hurt someone. In our opinion not fireworks are bad just some people use them improperly, those people should be punished, not all fireworks users
Ik vind dat ze die shop moeten sluiten wegens het niet correct versturen van gevaarlijke stoffen.
Het is ook nog eens economisch delict.
Mensen zien het gevaar niet in tijdens het transport.
Je laat ook benzine is een tankwagen komen en niet in jerrycans zonder stickers dat er gevaarlijke stoffen in zit.
Hoe moeten ze weten met welke blusmiddelen ze moeten blussen als ze niet weten wat ze blussen.
Het vuurwerk is niet voor niks illegaal.
Dus als ik het goed begrijp wil jij vanuit Nederland bepalen waar ze zich in Polen aan moeten houden om anders te dreigen met sluiting?
Polen is een soevereine staat en bepaalt zelf hoe en wat. Hoogstens dat Nederland een regeling kan treffen met Polen om dergelijke acties te voorkomen. Maar die winkel laten sluiten? Ronduit belachelijk en Nederlandse arrogantie ten top.
Op het grond dat ze spullen verzenden naar ons landen en dat niet via de europese regelgeving doen op dat grond sluiten die winkel.
Ben vannuit polen 3 dagen onderweg als er geen weekdn tussen zit.
Stel ik zet een paar dozen in jouw auto en later kom je erachter dat er explosieve stoffen inzaten dan ben je ook niet blij.
Nou mijn trailer is wel iets groter dan jouw kofferbak dus bedank maar wat er fout kan gaan als het fout gaat.
Na de ramp in Enschede moeten we toch wel wakker zijn geworden.
Ik bedoel dus te zeggen dat je vuurwerk moet opslaan of vervoeren volgens de regels.
Gevaarlijke stoffen zijn pas gevaarlijk als je jou niet aan de regels houd.
Was het hier in Enschede zo gegaan dan was de ramp stukken kleiner.
Het gaat hier over het gevaar als je dat nog niet wist niet over politiek gezwam.
Stel het is geen illegaal vuurwerk meer dan gelden er nog deze regels qua vervoeren en opslaan.
Danny reageer niet meer op die kerel. Hij is gehersenspoelt door de media. En wil toch niet in zien dat vuurwerk uit het buitenland Minstens net zo veilig is als het Nederlandse.
Het feit dat hij Enschede er al bij haalt, wil al zeggen dat hij totaal niet weet waar hij over praat.
Ik reageer in ieder geval niet meer op deze knuppel
Ik had niet gezien dat hij uit Enschede kwam anders had ik die post uiteraard niet geplaatst.
Het gaat er mij om dat sommige mensen hier gewoon geen eigen mening hebben.
En alles wat de media zegt als juist bestempelt
Hij komt uit Enschede. Misschien is hij wel één van de nabestaanden?
Was dit al in je opgekomen? Ik kan wel begrijpen dat als er zoiets in de stad is gebeurd, dat je anders naar vuurwerk kijkt.
Normaal kan ik mij in je reacties vinden, maar hem diskwalificeren als knuppel vind ik niet zo netjes eigenlijk.