Leukste stukje kleinvuurwerk uit NL

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat ik een leuk stukje kleinvuurwerk vond waren de stoere knallers .
hier van had ik vorig jaar een pakje van in de avondt getest .
de boeketjes waren niet heel groot maar wel groot genoeg om er in de voor avond van te genieten .
ik vindt het jammer dat deze uit de schappen zullen verdwijnen .
en ik hoop dat marein een dergelijk produckt er voor in de plaats op de markt brengt :)

Mensen... vergeten we niet iets? De kanonslagen? Ik denk dat vele hier er wel honderden per oudjaarsdag van wegknallen... PANG!! ... blijft leuk toch? :D

1. Flashing Thunder (Single Shot van beko)
2. Knalpijltjes
3. Rookbommetjes
4. Grondbloemen met crackling
5. Assorted Fountains

Dit is toch wel me top 5 aan vuurwerk goedkoper dan 5 euro. Op de rookbommetjes na koop ik dit toch weer echt elk jaar erbij. Als dat bedoeld wordt met klein vuurwerk.

Rotjes stond tot verleden jaar er ook nog bij. Ben ze echt helemaal doodzat.

Er zijn zat leuke kleine dingetjes, vroeger met mijn broer vaak de dagen voor oud en nieuw kleine fonteintjes afgestoken, grondbloemetjes.
Maarja zo voor tussendoor van die happiness gevalletjes en grondbloemen, van die albatrossen, goede tijden waren dat! Er zijn zo veel leuke dingen.

Zou het geen optie zijn voor importeurs om kwaliteitskanonslagen te verkopen voor 5-10 euro per 200 naast de budgetrotjes?

De ouderwetse crazyjacks waarbij de lontjes aan de zijkant zaten. die kon je op de stoeprand zetten en dan vlogen ze net zoals bij bijtjes de lucht in.. ohhhh vroeger uren mee vermaakt.

Ja goed, daar was ook niet alles bepaald goed aan. Ze waren misschien met wat meer zorg in elkaar geknutseld, maar harder knalde ze niet echt. Dat is gewoon lastig bij Nederlands consumentenvuurwerk. Het enige wat ik harder heb ondervonden dan alle gewone Kanonslagen zijn de Bo Peep superkanonslagen.

Altijd leuke dingen om mee te spelen zijn morning glory's en rookbommetjes. Dit vooral voor oud en nieuw in de voorverkoop. Als anders klein spul vindt ik de lady crackers en de pili crackers altijd grappig. Natuurlijk de flashing demons niet te vergeten :D

Laatst nog zo'n leuk rookballetje afgestoken tegen de kruitkoorts.
Helaas stond er toch net iets te veel vind en is het filmpje verpest doordat mijn neefje naar buiten kwam rennen met mijn tante schreeuwend achter zich aan ;)
Helaas post ik hem dus niet...!

Laatst bewerkt:
Joost is (was) 15 jaar, woont ver van de grens (namelijk West-Friesland) en praat hier op VWC vrijwel nooit over buitenlands vuurwerk. Dus ik denk niet dat hij het in het buitenland gehaald heeft. Daarom wil ik graag een antwoord van hemzelf :wink:

Joost is (was) 15 jaar, woont ver van de grens (namelijk West-Friesland) en praat hier op VWC vrijwel nooit over buitenlands vuurwerk. Dus ik denk niet dat hij het in het buitenland gehaald heeft. Daarom wil ik graag een antwoord van hemzelf :wink:

mompeld iets over koopjegadget.nl :wink:

Zozo, jij weet veel over mij :frusty: Ben je een spion ofzo? :wink:
En nou. Ik denk dat je het misschien toch fout hebt.

Ik ga namelijk ook nog wel eens op vakantie?.
Maar verder kan je ze ook op andere manieren krijgen geloof ik.
Ik hoorde net al iets over koopjegadet? Dus succes!
Edit: Gevonden, http://www.koopjegadget.nl/product_info.php?cPath=43_61&products_id=238
Alleen ze zijn wel erg duur :O

Ook praat ik vaak gewoon mee over nitraten enzovoort.
Zelf ben ik alleen meer van het legale spul,
dit komt omdat ik inderdaad niet zelf naar het buitenland kan :P
Ook betekend dit niet dat ik dat zware vuurwerk niet leuk vind,
ik praat er graag over mee maar heb het zelf dus helaas niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan