LET OP : vuurwerkwinkelduitsland.eu - oplichting

Ik hoop gewoon leven in dit topic te houden voor de komende maand. Leuk die groep maar ben bang dat er nog dagelijks mede gedupeerde bijkomen. Ik kan er wel bijkomen maar heb me geld al terug. Ben zelf ook nieuwsgierig. Succes met de zaak mannen. Ik duim voor jullie, echt.
Hoe heb je je geld terug gekregen ?

Hij had mij verteld via whatsapp, ( ik vroeg hoe alles zo goedkoop was) dat ze veel kopers door het jaar heen hebben van duitse klanten, in 1 maand soms 1000 en dat ze daarom een grote voorraad hebben. Doordat ze zoveel bestellingen hebben dat ze inkoopkortingen krijgen. Miss is dat een link met de zoveelheid reviews. Ma achteraf geloof ik er niks van idd. Als t idd een scam is, is alles wel heel goed geregeld met een lopend verhaal.

Hij gaf mij ook een duidelijke uitleg dat mijn bestelling pas de 13e geheel binnen zou zijn en dat ik het dus aankomend weekend kan komen halen, met daarbij welke documenten erbij moeten zijn.

Ik ga er gewoon sws heen rijden, is voor mij ma 40 min dus wel de moeite vind ik.
Je wordt zo lang mogelijk aan het lijntje gehouden, dat is de tactiek van oplichters. Dat zag je ook bij andere oplichters het programma Opgelicht! Waar Melvin de Haan dus zelf ook is ontmaskerd jaren geleden.

Hij had mij verteld via whatsapp, ( ik vroeg hoe alles zo goedkoop was) dat ze veel kopers door het jaar heen hebben van duitse klanten, in 1 maand soms 1000 en dat ze daarom een grote voorraad hebben. Doordat ze zoveel bestellingen hebben dat ze inkoopkortingen krijgen. Miss is dat een link met de zoveelheid reviews. Ma achteraf geloof ik er niks van idd. Als t idd een scam is, is alles wel heel goed geregeld met een lopend verhaal.

Hij gaf mij ook een duidelijke uitleg dat mijn bestelling pas de 13e geheel binnen zou zijn en dat ik het dus aankomend weekend kan komen halen, met daarbij welke documenten erbij moeten zijn.

Ik ga er gewoon sws heen rijden, is voor mij ma 40 min dus wel de moeite vind ik.

Die Duitsers kopen echt niet zoveel vuurwerk, en zeker geen 1000 personen per maand :D

Daar kan jij je weleens in vergissen. Vuurwerk leeft echt wel in Duitsland. Duitsland is ook wel iets groter dan Nederland.

Ik denk dat jij wel mis zit. 1000 mensen per maand met KVK in Duitsland bij 1 winkel? In Duitsland is vuurwerk niet zo groot. Leden op het forum in Duitsland 37000 en hier 23000. Verkoop in Duitsland 200 miljoen en hier 120 miljoen, terwijl zij bijna 5x zoveel inwoners hebben :p

Hier ook helaas voor 714 opgelicht 🥲 mollie al gemaild en aangifte gedaan.
Ben wel voor ergens een oude fiat panda door zn voorgeven te smijten :)

Ja lastig las ergens dat de persoon in Belgie woont, misdrijf op Duitse grond plaats vindt en de gedurpeerde voornamelijk Nederlanders zijn. 😅

Nogmaals men is bezig met onderzoek en zoiets kost tijd. Ik heb een aantal casenrs doorgegeven en het wachten is op de urls uit de lucht gehaald. Men neemt dit serieus

IMG_1944.jpegWij zijn afgelopen zaterdag naar vuurwerkduitsland.eu, Lötscherweg 89 41334 Nettetal Duitsland gereden en er zit niks helaas .😤
Er staat een bord met tekst erop dat daar nooit iets met vuurwerk heeft gezeten en ook niet komt .

Vertaling naar het Nederlands

Hier is nooit vuurwerk verkocht en er zal hier nooit vuurwerk verkocht worden.

Er kan hier ook niets worden afgehaald.

De eigenaar van het gebouw weet dat er op internet een webshop bestaat die deze locatie als verkoopadres gebruikt.

Hij heeft hier geen enkele invloed op!

Daarom heeft hij bij de politie aangifte gedaan tegen onbekenden.

Als u hier reeds betaalde goederen zou willen afhalen, wendt u zich dan alstublieft tot elke politiedienst.

De zaak wordt daar behandeld onder het dossiernummer 231203-1822-IR3580.

Telefonisch kunt u anders contact opnemen via +49 1623773690.

Vind het echt klote voor iedereen die opgelicht is! Hoop dat iedereen zn geld terug krijgt en toch nog een mooi oud en nieuw kan vieren.

Volgens mij iedereen die er nu nog in trapt betaald allemaal via handmatige overboeken (factuur). Hij stuurt nogsteeds factuurtjes via de mail, die rat. iDEAL werkt al tijden niet meer volgens mij

Back
Bovenaan