Les Masters de Feu 2025

Ik zal enkele uitspraken van de zonnebloem maar niet citeren over de horsetails..

Of horsetails die werden vergist met falling leaves.
Heb geweldige filmpjes met die uitspraken.

Heerlijk weekend gehad wederom. De locatie blijft fantastisch. Lekker kort erop zitten en zo heerlijk breed kunnen schieten is gewoon heel nice. Voor mij was joho de absolute winnaar, net als vorig jaar. Voor volgend jaar sowieso weer op de planning!

Ik zal mijn flink uitgesproken mening over alle horsetails en falling leaves, wat gewoon 1 pot nat is, maar achterwegen laten.....

Verder wederom een top weekend gehad met de stichting! :D
Een paardenrenbaan hé, er moest duidelijk een minimum aan horsetails in de shows zitten van de organisatie.

Overigens ziet de rest van de Zonnebloem volgens mij wel het verschil met falling leaves ;)

Een paardenrenbaan hé, er moest duidelijk een minimum aan horsetails in de shows zitten van de organisatie.

Overigens ziet de rest van de Zonnebloem volgens mij wel het verschil met falling leaves ;)
Er werd live op locatie inderdaad al vrij snel de link gelegd tussen de paardenrenbaan en horsetails.

Het algemene niveau van de Zonnebloem mag ook niet onderschat worden. Dr moet toch 1 iemand de zondebok zijn. Ik scheer al dat burstloze gedwarrel naar beneden gewoon onder één kam.:d:d

Back
Bovenaan