oke, ik kreeg net de tribune indeling binnen.. En die stellen mij aan de ene kant gerust.. en aan de andere kant ook weer niet.
De tribune indeling:
Zoals op dit kaartje te zien is er het een en ander veranderd. Zo zijn er geen zei tribunes meer. Is de Care Or\VIP tribune naar het midden verhuisd. En is de vormalige Care Or Tribune nu ingedeeld in een Cat 1 tribune. De staanplaatsen zijn verhuisd naar helemaal de andere kant van de tuin.
Dit laatste heeft als gevolg dat er aan de overkant duas geen vuurwerk meer opgesteld kan worden. En dat als ik deze map zo eens nader bestudeer er ook geen groot kaliber vuurwerk meer geschoten mag worden.
Het is wel zo dat nu de hele tuin ( voorheen slechts de helft) gebruikt gaat worden zo te zien voor het vuurwerk. Maar omdat er aan de andere kant nu óók publiek staat vrees ik dat er op kaliber ingeleverd zal moeten gaan worden. En dat we het zullen moeten doen met misschien 100 of 125mm maximaal. Dit zegt natuurlijk niks, maar toch.
Verder heb ik een soort van timetable binnen gehad met een voorlopige programma indeling:
19:00: opening park
19:00 - 22:00: Animatie in het park
22:30 Openings Vuurwerk met als thema Mexico (onder voorbehoud)
22:40 presentatie deelnemers
22:45 1e deelnemer
23:00 2e deelnemer
23:15 3e deelnemer
23:30 Jury beraad
23:40 Bouquet final (5 minuten) slot vuurwerk.
23:45 einde
Ik heb nog steeds geen duidelijkheid over wie er mee doen. Zodra ik dat weet dan zal ik dat natuurlijk zo snel mogelijk bekend maken. Er gaat wel een gerucht de ronde dat het festival door slechts 2 bedrijven ( ieder 1 dag) geschoten zou gaan worden. Een bedrijf die genoemd wordt is het bedrijf JCO wat staat voor Jacques Couturier Organisation. dit bedrijf schiet hele mooie shows. Maar ik zou liever ( als dit waar mocht zijn) zien dat het allemaal verschillende bedrijven zouden zijn. Maar nogmaals dit is slechts een gerucht dat op moment rond gaat.
tot zover even deze update in zake Feux de Chantilly