Les Feux de Chantilly! Het nieuwe NDF! 16,17,18 Juni 2011!

RedBaron

Pyroworld
BREAKING NEWS!!!

Met trots kan ik jullie melden dat Nuits de Feu in 2011 door gaat!!! Er gonsde al een tijdje een gerucht. Maar ik kan jullie nu melden dat er volgend jaar weer 3 dagen lang grote shows te zien zullen zijn in het park van Chateau Chantilly! En dit onder de nieuwe naam:

LES FEUX DE CHANTILLY!!!!!!

chantilly-2.jpg

Meer info, wat, hoe en meer details ontbreekt vooralsnog.. Maar zodra ik meer info heb laat ik het weten!

:D:D:D:D

Fan-tas-tisch nieuws Jack! Geweldig. Mooie affiche ook. We zullen zien wat 2011 ons aller weer gaat brengen, maar dit maakt al veel goed.

Super nieuws Jack, bedankt, betekent ook dat we de mogelijk de plannen voor een gezamenlijke reis weer op kunnen pakken.
Een echt leuke Sinterklaas surprise dit, toppie

en dan hier de tarieven per dag per persoon:

• Catégorie 1: 47,00 € ( voor aanzicht tribune?)
  • Catégorie 2: 32,00 € (zei aanzicht tribune ?)
  • Catégorie 3: 18,00 € (staan plaats?)
  • CARRE OR : 90,00 €
  • Accès VIP: 135,00 €

Sommige tarieven zijn wel heel wat duurder. Maar als het geen overheids subsidies heeft zoals de vorige edities snap ik wel dat de tarieven omhoog moeten

Mooi nieuws dit, hier wil ik toch wel proberen om bij te gaan zijn al is het nog even dus moet eerste nog kijken of dat gaat lukken.

Topper!! Wat een verrassing! :)
Hier maken ze mij, maar ook enkele vrienden, erg blij mee.
Gaan z.s.m. wat boeken, want dit wil ik niet missen.

Wat is het leven van een vuurwerkfreak toch moeilijk!
Fallas, Villafrance Sicula, Rotello, Chantilly.... ahhhhhh, wat moet ik kiezen:bonk:

Of toch alles :devil:

Moeilijk, moeilijk..... pfff

Wat is het leven van een vuurwerkfreak toch moeilijk!
Fallas, Villafrance Sicula, Rotello, Chantilly.... ahhhhhh, wat moet ik kiezen:bonk:

Of toch alles :devil:

Moeilijk, moeilijk..... pfff

Mijn voorkeur gaat zowiezo naar het Italiaanse geweld!
Maar als je pyromusicals op het scherpst van de snede wilt zien, is Chantilly wel een must. Het is ook nog aan te rijden.
Je kunt kiezen voor V.I.P.-hebben we de laatste keer ook gedaan-maar je kunt
ook tussen het klootjesvolk gaan zitten. Neem ik m'n rugzakkrukje weer mee!
Het is allemaal wel strak georganiseerd, dus overal zo maar tussen door lopen zoals in Rotello kun je wel vergeten. En dat gemoedelijke heeft ook weer wel wat.
Het is net waar je meeste interesses liggen. Maar Chantilly is zeker een bijzonder mooi tussendoortje! Ben er waarschijnlijk ook bij. Kunnen we er weer een gezellig feestje van maken. Het heeft bij mij zeker indruk gemaakt in 2008.

( al haalt het het niet bij de indrukken van Rotello.....hahaha )

Helemaal volgen kan ik het niet.Er staat 16-17-18 juni,maar je kan alleen kaarten bestellen voor 17 en 18.Hoe zit dat??is het nou 2 of 3 dagen vuurwerk? Zou wel fijn zijn als er wat voer het programma bekend was en welke kaarten je nou het beste zou kunnen bestellen,want die vip kaarten zijn me te duur.Iemand die info heeft??

Ik heb nog geen verdere info, zodra ik meer info heb laat ik het hier direct weten.

Ik adviseer ook iedereen dringend om te wachten met de aankoop van kaarten, en het reserveren van hotels. Tot er meer duidelijkheid is. dit om heel misschien teleurstellingen te voorkomen.

Ach jongens, gewoon boeken :)

Over die kaarten;
De donderdag is gratis, dat was in 2008 ook al zo volgens mij, omdat men anders te weinig bezoek verwacht die dag. Zal wel i.v.m. het weekend zijn ofzo, je bent na de laatste show ook niet zomaar snel thuis namelijk.

En welke plek je wilt, tja, wat je zelf wilt. Wij hadden staanplaatsen en dat beviel dikke prima. Heb je veel bewegingsvrijheid, je kan tussen de shows effe naar de bar lopen, en gaan staan/zitten waar je wilt. Kijk anders ff bij NDF 2008, daar staat in de topics wel ergens zo'n kaartje, dat zal nu ongeveer hetzelfde zijn.

Alleen nog het risico dat het niet doorgaat. Ach, dat nemen wij voor lief. Ook zonder de shows maken we er een mooi weekendje van, maar ze gooien echt geen tickets in de verkoop als ze niet redelijk zeker zijn van het festival lijkt me. Maar ik snap dat niet iedereen zomaar iets boekt dan.

edit: dat de donderdag gratis was kan ik niet terug vinden, ben misschien in de war met een ander festival

Ik zie al heel wat jaren berichten van dit festival voorbij komen, maar misschien wordt het toch eens tijd om er ook daadwerkelijk een bezoekje aan te brengen. Zo ver is het nou ook weer niet.

Hier wil ik al jaren heen ken iemand me een beetje info pmen over hotels? (Ookal is het de ongeveer prijzen zodat ik weet hoeveel deze 2 nachten me gaan kosten)?

En denk dat ik gewoon met auto ga als ik ga!
Tis bij Parijs in de buurt toch?

Je suis impatient de! whehe

EDIT: heb het uitgerekend en het valt reuze mee met 2 nachten overnachten, en binnen 5 uur ben je al weer thuis als je 17 juni in de nacht terugrijd :p

Nou nog hopen dat het doorgaat en ik het geld ken lenen om te boeken en ik ga zeker!

Oh schiet me net te binnen dat het dan geen vakantie is (vond het al zo goedkoop zomer en dan zo goedkoop hotel :p) naja zien wel neem ik maar paar dagen vrij, maandag ken ik gewoon weer naar me werk of school whaha:D

Laatst bewerkt:
Jack, heb jij ondertusen al meer info over kaartverkoop etc?
Ik heb mijn zinnen voor dit jaar op NDF gezet.!!

Back
Bovenaan