Leopard

Koala

VWC lid
Artikelnummer: DC806
Artikelnaam: Leopard
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 497 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: 36 schoten goud, rood en spring
flower bijten zich door de lucht. Een terechte finale cake die de Diamond Collection eer aan doet.

Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: 30 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € ...
O.a. te koop bij: [B]www.vuurwerkbestelling.nl[/B]

20200827_203249[1].jpg

Wij danken Vulcan Europe voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Starpost aangevuld

Artikelnummer: DC806
Artikelnaam: Leopard
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 497 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: 36 schoten goud, rood en spring
flower bijten zich door de lucht. Een terechte finale cake die de Diamond Collection eer aan doet.

Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 6/1
Tijdsduur: 30 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € ...
O.a. te koop bij: [B]www.vuurwerkbestelling.nl[/B]

20200827_203249[1].jpg

Wij danken Vulcan Europe voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Mooie bak, echt mijn smaak, echter zou ik de crackling op het einde willen hebben... of ze hebben hem verkeerd aangestoken, want echt logisch vind ik het niet.

Ja ik zou 'm ook andersom aansteken!

Wat een lekkere cake, helemaal mijn smaak. Gaat ook lekker lang door voor een 500 grammer met flinke boeketten. Label ziet er ook geweldig uit :)

Puike bak! Jammer dat Vulcan zo weinig in freakacties verkrijgbaar is, ben heel benieuwd hoe deze het qua spreiding in de straat doet.

Hij doet me trouwens denken aan de compounds van Vulcan, kan het zijn dat deze cake in één van de boxen terugkomt?

Puike bak! Jammer dat Vulcan zo weinig in freakacties verkrijgbaar is, ben heel benieuwd hoe deze het qua spreiding in de straat doet.

Hij doet me trouwens denken aan de compounds van Vulcan, kan het zijn dat deze cake in één van de boxen terugkomt?

Zat gister de adrenaline te kijken, maar waaier gedeelte uit die box is de tiger. Ze lijken het truuje vaker uit te halen.

Weinig indrukwekkend. Single effect kan leuk zijn, maar mist nu net wat power waardoor de spreiding matig is. Rode blinkers erin zijn wel leuk, maar gaan direct ook ten koste van de andere effecten, waardoor uit allemaal net niet is.
Wind doet hem uiteraard niet veel goeds.

Back
Bovenaan