leo303 @ Fallas de Valencia 2014

leo303

VWC lid
Ik doe ook maar even mee hiero :D
Zal proberen hier zoveel mogelijk goed gelukte foto's en films te plaatsen, voor de liefhebbers.

De mascleta's op het plein van de laatste 3 dagen.

Mascleta 17-03-2014 Pirofantasia Carlos Caballer (Fallas de Valencia 2014)

Mascleta 18-03-2014 Pirotecnia Valenciana (Fallas de Valencia 2014)

Mascleta Ultima 19-03-2014 Vicente Caballer (Fallas Valencia 2014)

ja bizzlemynizzle.. je hebt weer wat gemist. Volgend jaar er gewoon weer bij zijn!

Mooie pics en filmpjes Leo!

Rondje langs de straatmascleta's van 19-03-2014, de dag van de Crema.

Eerste stop na het plein, Mercado Colon

Straatje verderop, Ciril Amoros - Isabel Catolica

Afsluiter bij Mercado Rusafa, door Marti

Toch iemand die het gefilmd heeft (1e filmpje). Op dat moment liep ik net het park in, en het zag er toch wel bruut uit :p Welke cake is dat trouwens op het 2e filmpje? Ook die heb ik gezien en dat is toch wel een beukert!

Laatst bewerkt door een moderator:
Toch iemand die het gefilmd heeft (1e filmpje). Op dat moment liep ik net het park in, en het zag er toch wel bruut uit :p Welke cake is dat trouwens op het 2e filmpje? Ook die heb ik gezien en dat is toch wel een beukert!

Dat is de Stroms, €20,- bij El Fallero.

Correct me if I'm wrong :)

Jwtjuh :bye:

Bedankt voor de mooie bijdrage.
Ben benieuwd met wat je nog meer gaat komen.

Even wat sfeerbeelden van de bedding na de Nit del Foc :D
Niet mijn eigen video, maar ik huppel wel een paar keer door beeld.
Beelden met dank aan ruben.

haha mooi filmpje hoor! 4,37 herken ik uit het filmpje van vuurvent, daar steken ze die pijlen af. de traca 50 voor de 2xstroms te laat met filmen? en bij 10:00 lekkere salute!

Gafe film van palau,maar die zware shellfs moet ze wel mee oppassen(zeker Politie daar je kan gelijk terug naar NL),maar weet niet wie dat zijn maar verpest het nou niet voor iemands anders we willen zeker daar afsteken dus probeer het beetje nettjes te houden

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan