Leo

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 075
Artikelnaam: Leo
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 210 gr
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: 30 schots cake. 1.Paarse palmen met glitter en rode sterren. 2.Groene glitters overgaand in zilveren palmen. 3.Crackling overgaand in brocade palmen. 4.Glitterbouquetten naar paarse palmen en crackling. 5.Zilveren palmen met bouquetten van groene glitters en paarse sterren. 6.Brocade palmen met crysantium crackling.
Tijdsduur: 50 sec
Stijghoogte: 8 m
Richtprijs: €.21,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

075_leo.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt:
De gehele Zodiac-lijn wordt uitgebracht met een Glow in the Dark lont!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Glow in de dark lont? Wat moet ik me daarbij voorstellen? :bonk: Ik vind het maar maf klinken. Misschien is het ook wel heel vet!

Effectomschrijving spreekt me erg aan.Een mooi uitgevoerde palm doet mijn hart sneller kloppen.Hopend op dezelfde effectgrote als de panter alleen dan met meer variatie.Dit kan een topper gaan worden.

Hier het straatfilmpje van de Leo. Let alleen niet op de WooooW WooooW WT.... :P, was al aardig laat en had al flink wat biertjes op :P...

En.. had niet verwacht dat er zulke harde knallen uit zouden komen uit dit potje die relatief klein is. Maar wat komt er toch een geweld uit! AANRADER!

Hier het filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=fOUOupphoOw

En hier nog een foto van de leeggeschoten cake:
2yytgl2.jpg

Laatst bewerkt:
ik vond het een mooie pot.
alleen na 5 schoten viel die om echt levensgevaarlijk!!!
we renden echt door een vuur linie:P
en het raarste was nog dat de laatste 3 schoten weer in de lucht gingen :!
conclusie: mooie pot maar wel instabiel!

Ja je moet hem wel vastzetten. Hij is namelijk te hoog en smal dus er kan snel wat fout gaan. Ik had er 2 stenen bijgezet.

De knallen vanaf de grond zijn ook best wel hard, dus als er iets misgaat.... :P

Ik was mijn videobestanden aan het opruimen en toen kwam ik nog een paar filmpjes tegen. Zo ook die van de Leo, gemaakt tijdens de VWC Open Dag 2011 bij Lesli:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan