Lelystedeling (16) aangehouden met 20 nitraatbommen

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Lelystad - Een 16-jarige inwoner van Lelystad is donderdag in zijn woonplaats aangehouden vanwege het bezit van een flinke hoeveelheid illegaal vuurwerk.

Agenten werden tijdens hun surveilance in de Botter verrast door een harde knal en een grote rookwolk. Zij besloten op onderzoek uit te gaan en zagen een jongen hard wegfietsen. Na een korte achtervolging werd de knaap ingehaald en aangehouden.

De tiener bleek in het bezit te zijn van twintig nitraatbommen, waarvan hij er zojuist één had afgestoken. De politie heeft de bommen in beslag genomen. De Lelystedeling staat een fikse boete te wachten, met een bedrag van minimaal 340 euro.

Bron

Nou ik wil niet veel zeggen maar we moeten niet net doen of het pruttelpoepjes zijn.de reden dathet gewild is omdat ze hard gaan laat staan de poolse van 5 gram zijn echt behoorlijke bommen.

340,- pardon?!
Door rood rijden lijkt mij een stuk gevaarlijker en die boete is lager, waar stopt dit...

Nou ik wil niet veel zeggen maar we moeten niet net doen of het pruttelpoepjes zijn.de reden dathet gewild is omdat ze hard gaan laat staan de poolse van 5 gram zijn echt behoorlijke bommen.

Jaren geleden liep iedereen met de BSC en JCWT rond, daar hoorde je niemand over...

Het zijn geen bommen, sorry hoor. Die gebruik je in het leger. Ja ze kunnen gevaarlijk zijn, maar alles kan dan gevaarlijk zijn bij slecht gebruik. Ik vind dat ze niet zo moeten overdrijven. Ze doen alsof je een auto ermee op kan blazen.

Het feit is, dat die gast een week te vroeg is, en ja daar komen klachten van, had die nou lekker een week gewacht, had die ook geen gezeik of een boete gehad.

Het feit is, dat die gast een week te vroeg is, en ja daar komen klachten van, had die nou lekker een week gewacht, had die ook geen gezeik of een boete gehad.

Precies de oplossing ligt heel simpel, als je harde knallers alleen afsteekt op oud en nieuw dan is de overlast al een stuk minder.

Lelystad - Een 16-jarige inwoner van Lelystad is donderdag in zijn woonplaats aangehouden vanwege het bezit van een flinke hoeveelheid illegaal vuurwerk.[/URL]

Gelukkig hebben ze een grote vis gevangen en die boete van € 340,00 is terecht.

Nu mijn echte mening : zijn ze verdorie van god los om van zulke zaken een mega sensationeel verhaal te schrijven en die boete is echt grote kolder.

Nog even en je wordt voor doodslag nog minder zwaar bestraft, waar gaat dit heen met dit land ?

Back
Bovenaan