Lelystad 27-06-2009

Jammer dat de finale er niet helemaal op staat. Verder vond ik de show op de film eerder rommelig dan mooi opgebouwd. Ik hou echt van Queen, maar zeker niet bij deze show, het was echt storend.
Sorry mensen, maar dit is mijn mening!

De filmer heeft het wel goed in beeld gebracht allemaal! :wink:

Ik ben er gisteren bij geweest, en ik moet zeggen dat ik me goed heb vermaakt.
De rook was alleen de eerste 2 minuten. Daarna hebben we er geen last meer van gehad.

Playlist:
John Lennon - Imagine (zonder vuurwerk)
Queen - Somebody to love
Queen - Don't stop me now
Queen - Bohemian Rhapsody
Queen - The show must go on

Ik hoop dat deel 2 van de film nog online komt.

Met consumentenvuurwerk is het moeilijk om een goede pyromusical neer te zetten, maar het is ze toch gelukt i.m.o.
Daarbij komt nog dat Queen bepaald geen gemakkelijke muziek is om op te schieten.
Tuurlijk ging hier en daar de timing behoorlijk de mist in, maar dat neem ik graag voor lief.
Waarom? Omdat de effecten erg divers waren. Horsetailtjes (Wat is de naam van die pot die wordt geschoten op don't stop me now?), 2 verschillende soorten hummers, fluiters aan draad. Gouden minnes, whistling mines, mooie shells, en veelal blokjes met 1 effect die in flinke tempo's werden geschoten.

Ik ben in elk geval met een gelukzalige glimlach op m'n bakkes huiswaarts gekeerd. Een mooie opwarmer voor Geel zou'k zeggen...

Afgelopen zaterdag ook naar de show in Lelystad geweest, ik vond de show beter als vorig jaar, geen aankondiging van de finale en de muziek was ook beter dan die klassieke meuk van vorig jaar.

Het was een show met muziek, er zaten af en toe wel stukjes tussen die wel redelijk goed op de muziek gingen.
Het vuurwerk wat geschoten werd vond ik erg mooi, vooral die mines en die fluiters waren mooi om te zien.

En natuurlijk heb ik de show ook weer gefilmd.:)

http://vimeo.com/5362382

Bedankt voor het delen van je film Thunderking, je doet hier veel mensen een groot plezier mee, waaronder ik. Ik heb er van genoten.
Wagenvoort zet hier een hele goede show neer, met leuke thema,s en een goede opbouw. Net wat Heartworm zegt: geen gemakkelijke muziek hoor Queen,met veel wisselingen.
Er wordt heel mooi vuurwerk geschoten, waarvan de mines mijn favoriet zijn.

Volgend jaar toch maar weer naar Lelystad.

Back
Bovenaan