Leidschendam 30-04-2011

Gezellie goos als je ook komt ! leuk man , vond het gister zeker gezellig.

P.s je vrouwtje al druk bezig op de vroege morgen ;-)

Owwww oewww wat een dikke show mannen , echt mijn complimenten !! Film komt er zsm aan :-)

Wie waaren dr allemaal

Jappy-b
Rickster
I-fire
Torr+vrouwtje :-)
Stefantvs+ meisie

Laatst bewerkt:
Wow net terug en echt een heerlijke show gezien, was echt genieten en het was natuurlijk ouderwets gezellig :p

Hier alvast een stukje van de show gefilmd met mijn fototoestel, de film volgt zo snel mogelijk.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dat zijn vette candles daar zeg, volgende keer ook maar eens zo'n show mee proberen te pakken. Bedankt voor het delen Torrr.

heb gezien dat de video lang duurt om te uploaden doe ik het morgen maar :) was een top show leuk om torr weer te zien en stefanvts en jappy-b bedankt jongens

1.gif

2.gif

3.gif

4.gif

5.gif

6.gif

7.gif

Complimenten en hulde voor de mooie beelden. We zagen jullie al ruim voor aanvang staan.
Namens de medewerkers bedankt voor de positieve reacties op de show. Het was een feestje om deze show te maken. Een klein tipje van de sluier opgelicht: afgezien van de Romeinse kaarsen was het allemaal consumentencakes. Voor de hoogwaardige videoregistraties houden wij onze brievenbus graag open.

Anton en medewerkers

Back
Bovenaan