Leidschendam, 18-Sept-2010

Zo dan.. een leuk showtje met een hele berg Vulcan en Haga! Van Vulcan zeker in het begin een hoop cilindertjes van 3,4 en 5inch zoals de diamond Screamers, Tourbillion & Brocade thousand flowers, Silver Wirls, Assorted colortunder enz.

Op het laatst bijna alleen maar Haga 5 en 6inch shells! Ik denk dat (een deel van) de finale ergens rond de 2 minuten en 30 seconde in het filmpje al vertrokken is.

nou ik wil bij deze zeggen dat ik mijn bijzonder goed geamuseerd heb wat torrr al zij over de bizar harde burst die uit sommige shell kwamen wil ik mij voledig bij aansluiten ben der dan pas net bij maar dit is toog wel 1 van de betere shows die ik gezien heb

o ja en steef is toppie filmpiej geworden en hele mooie fotos nou is het nog wachten op richard se fotos

Laatst bewerkt door een moderator:
Oww wat heb ik genoten gister zeg !.
Wat een lekker showtje geschoten door dit bedrijf ! , sommige klappen waren echt niet normaal meer, maar af gezien van de lekkere harde klappen ook veel mooie shells gezien, ik weet niet zoals Redbaron als die merken of benamingen, maar 1 ding weet ik wel, en dat is dat het echt opt was ! Volgend jaar zeker weer aanwezig.

Dank voor alle lof. Graag gedaan en volgend jaar zijn we weer in Leidschendam. Mooie film. Is er een kopie beschikbaar

Bedankt Anton,

De film komt jullie kant op :) Stuur me even het adres waar ik hem naartoe moet verzenden.

M.v.g
Stefan

@ De Knaller, thanks voor het compliment.

p.s dit was me 500ste bijdrage aan dit forum, dus tijd voor een biertje :-)

Back
Bovenaan