Leidens Ontzet 4 oktober 2010

Ik heb genoten van al jullie mooie foto,s en films en verslagen, waarvoor dank
Dit is inderdaad een hele goede en mooie show, knap gedaan, verveelt geen moment
En de finale is super gekozen.
Trouwens waren aardig wat mensen op de been zo te zien

Het was stampvol met volk daar rondom dat park. Ook waar wij stonden, aardig ver achter het publiiek dat op die brug voor ons stond, was het even geduld hebben voor we weg konden. Publiek heeft zeker een mooie show gezien!

Ik heb genoten van al jullie mooie foto,s en films en verslagen, waarvoor dank
Dit is inderdaad een hele goede en mooie show, knap gedaan, verveelt geen moment
En de finale is super gekozen.
Trouwens waren aardig wat mensen op de been zo te zien

Het was er echt bizar druk, ik had het niet verwacht dat er zoveel publiek op af zou komen. Op een gegeven moment keek ik om me heen en alles stond vol, het leek wel of er een aflevering van te land, ter zee en in de lucht plaats zou gaan vinden zo afgeladen stonden de "kades" daar :)

wat een vette show! ik baal er echt van dat ik hier niet bij was! dit zijn de consumenten showtjes waar elke freak helemaal gek van word. die finale! wat een geweld... op beeld was het al kippevel!

Volgende keer beter goos !!!!!!!
Het was zeker een vette show ! ,

Na een aantal keren gevraagd te hebben in de chat en aan een aantal forum leden.

Hier bij nog 1x mijn vraag.

Aan het begin van deze show wordt er een cake geschoten welke is dit?

Hierbij het antwoord op je vraag........

de Black Titan......

Importeur Wolff Vuurwerk
Collectie Black label
Artikel nummer 493
Advies verkoopprijs € 85,-
Oude prijzen
Netto kruitgewicht 498 gram
Karton eenheid
Aantal schoten 114

Laatst bewerkt door een moderator:
Na een aantal keren gevraagd te hebben in de chat en aan een aantal forum leden.

Hier bij nog 1x mijn vraag.

Aan het begin van deze show wordt er een cake geschoten welke is dit?

QUOTE]

Hierbij het antwoord op je vraag........

de Black Titan......

Importeur Wolff Vuurwerk
Collectie Black label
Artikel nummer 493
Advies verkoopprijs € 85,-
Oude prijzen
Netto kruitgewicht 498 gram
Karton eenheid
Aantal schoten 114

Dieter, heel erg bedankt voor je antwoord:D

Hij is wel een beetje scherp geprijsd, maar wat is deze cake gaaf!!!

Ontopic dan maar weer:cool:

Leiden - 5 oktober 2010 - Gisteravond om 23.30 uur werden de drie 3 oktoberfeestdagen afgesloten met een mega vuurwerk bij het Ankerpark en de Haven. Onder grote belangstelling van het toegestroomde publiek, dat zowel te voet als per boot naar de Haven was gekomen, vlogen schitterende kleurpartijen met uitwaaierende sterren de lucht in. Een mooie afsluiting van een zeer geslaagd Leidens Ontzet. In de Leidse café’s ging het feest nog door tot in de vroege ochtenduurtjes. Wat rest is rommel en rotzooi. Overal in de stad is men druk bezig de ‘souveniers’ van de duizenden feestgangers op te ruimen. (Foto: Emile Van Aelst/Video: Chris de Waard).

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bron: http://www.sleutelstad.nl/nieuws/archief/2010/10/3-oktoberfeesten-knallend-afgesloten

Hier de overige foto's die door mij geschoten zijn.

GroteFoto-4E64ZGKX.jpg

GroteFoto-HFDHV6DO.jpg

GroteFoto-J3VO7TKH.jpg

GroteFoto-RXRHVWRW.jpg

GroteFoto-GJAHJEUM.jpg

GroteFoto-XK4XMGI4.jpg

GroteFoto-DCXXDX6Y.jpg

GroteFoto-OJTW3W4S.jpg

GroteFoto-877NRDUL.jpg

GroteFoto-6ZLLEPBF.jpg

GroteFoto-OQSBUQKZ.jpg

GroteFoto-TB6ALEPB.jpg

GroteFoto-QKBCGRR7.jpg

GroteFoto-JJJXM6IJ.jpg

GroteFoto-LQ7MDZFF.jpg

GroteFoto-WBBXZ6YZ.jpg

Wat een schitterende show is dit zeg, en de finale is helemaal super. dit soort shows wil iedereen wel vaker zien in nederland!

Iedereen die aan deze show heeft meegewerkt klasse gedaan! en natuurlijk niet te vergeten de mensen die foto`s en films hebben gemaakt, heb er van genoten!

show van chris

show van chris

Hierbij mijn filmpje nog even voor de mensen die dat zouden willen
Bedank iedereen die aan de show heeft mee gedaan het was super
Hoi chris

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een super show! Zo zie je ze niet vaak in Nederland, je kan wel stellen dat andere bedrijven in Nederland hier nog wat van kunnen leren:)

:biertje: Azuma

Tjah ze laten natuurlijk alleen belangrijke mensen op de foto zien hahaha, Neej joke natuurlijk, maar jah hij staat er net niet op :p, alleen zn arm :-)

Gr stefan

Back
Bovenaan