Leidens Ontzet 4 oktober 2010

1.gif

2.gif

3.gif

4.gif

5.gif

6.gif

7.gif

10.gif

11.gif

Correctie

Correctie

De show is niet door mij alleen gemaakt.
Aat Boeschoten samenstellen van de producten, Bob1 showdesign, Rob Bakker 1ste singelshot beeld na circa 3 minuten en ik de finale.
En last but not least alle bouwers, Vincent, Peter, Dennis, Koen, Corine, en Gijs zonder hun kunnen we dit natuurlijk nooit voor elkaar krijgen.
Tevens nog onze speciale dank aan Jack en zijn maat voor het filmen.

De show is niet door mij alleen gemaakt.
Aat Boeschoten samenstellen van de producten, Bob1 showdesign, Rob Bakker 1ste singelshot beeld na circa 3 minuten en ik de finale.
En last but not least alle bouwers, Vincent, Peter, Dennis, Koen, Corine, en Gijs zonder hun kunnen we dit natuurlijk nooit voor elkaar krijgen.
Tevens nog onze speciale dank aan Jack en zijn maat voor het filmen.

Jullie allemaal harstikke bedankt ! :D
Top show hoor !

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Daar is ie eindelijk :D
Owww hij is zo lekker he :D wat een show.
Eigenlijk moet je gewoon de hele show zien :D, maar voor de snelle mensen vanaf 12:55 gaat het echt lekker los!

Hij staat er weer goed op Stefan ( hoe zou dat nu kunnen he :p ), en lekker om het weer even terug te zien. Thnx voor de post :thumbup:

Hij staat er weer goed op Stefan ( hoe zou dat nu kunnen he :p ), en lekker om het weer even terug te zien. Thnx voor de post :thumbup:

Goed personeel he :wink:
En dalijk een team uitje met de zaak :D :wink:

Neej thanks voor het filmen goos ! foto`s maken en filmen gaat niet goed samen, dus thanks voor het helpen, en trouwens zo makkelijk hadden we het gister niet, stonden aardig dichtbij. Dus ik vind hem zoiezo goed gelukt :D

Leiden Ontzet 2010; een feest!

Het voelde als een soort herkansing. Weer naar Leiden, weer het vuurwerk, weer die plek...de herinnering aan vorig jaar was niet al te best. Met harde wind bouwen en 's avonds ook nog is veel regen was het niet echt een geslaagde show. Gelukkig waren de voortekenen nu erg goed; droog, alles op schema, veel vuurwerk en een lekker muziekje op de achtergrond.

Zelf was ik pas rond 17:00 uur op het veld. Leiden Ontzet heb ik de bijnaam Leiden Ontregeld gegeven, want het was werkelijk een drama om er met het openbaar vervoer te komen. Na ruim 3,5 uur reizen kwam ik eindelijk aan en kon ik gaan helpen.

Hier en daar heb ik geprobeerd wat over de show te weten gekomen, maar de heren hielden het spannend. Afwachten dus. En dat was het zeker. We konden ontspannen aan het aftellen beginnen.

Rond 22.30 uur zijn we met de cameraploeg naar de overkant gaan lopen. Op ons vertrouwde plekje aangekomen de statieven klaar gezet en de camera klaar gemaakt. Tja, toen moesten we wel...we konden niets anders meer doen dan wachten.

Rond 23.30 uur kregen we het telefoontje van Bob, binnen enkele seconden beginnen we! Ik bereidde me voor op een flinke klap, maar het bleef bij het letterbord. Prima, zo'n rustig begin. De kop eraf en ready to bang.

Wat een spektakel zeg. Mooi om te zien hoe er diverse richtingen in wordt geschoten. Nog mooier vind ik de kwaliteit van het vuurwerk. Ergens is het bizar wat we voor kwaliteit kunnen kopen, jammer dat de prijs alleen zo hoog is. Maar goed, Aat had een super collectie samengesteld.

De finale was als de klappen van een meerslagen pijl. Hij bleef gaan, continu de lucht gevuld en super veel goud. Heerlijk! En de verrassing van Dieter maakte heeft feest compleet, uiteraard had ik ze zien hangen, maar wat ermee ging gebeuren was de vraag. Super gaaf hoe de show was uitgevoerd.

Het opruimen was behoorlijk wat werk. We waren dan ook pas om 2.30 uur klaar. Eerder dat ik thuis was stond de klok al op 3.20u. Snel naar bed om er om 7.30 weer uit te gaan. Ook al was de tijd wat minder, ik kijk terug op een geweldige avond!

Hieronder enkele foto's
DSC_83551.JPG

DSC_83491.JPG

DSC_83571.JPG

DSC_83651.JPG

DSC_83882.JPG

DSC_8455.JPG

DSC_8476.JPG

Meer foto's zijn hier te vinden.

Heey Koen thanks voor het supper verslag + foto`s ,

Erg gaaf ook die foto`s vanaf het schietveld !

Thanks !

Gr stefan

Leiden ontzet 2010 , kort samengevat : een top dag met top vuurwerk , geweldige harde finale, alles goed geregeld , gezellig , lachen gieren brullen, vermoeiend , Azuma bedankt voor alles !!

smorgen 9 uur was het verzamelen op lokatie in Leiden. we werden vanaf smiddag getrakteerd op (live) muziek van het stamcafe aan de overkant van het water , alleen jammer dat de cd op repeat stond. ben weer helemaal op de hoogte van alle Nederlandse muziek. van mijn vlieger, vallerie , jan smit . hazes , en uiteraard de teksten van Dieter (sensuur teksten ... sorrie.. hahahaha) . enz enz enz enz maar ik was ten slotte gekomen voor het vuurwerk. De hele dag zo'n beetje gewerkt in een t-shirtje was zo warm was het. smorgen ben ik samen met dieter begonnen met het repareren van de waslijn met de knallers (zie 2e foto) . na zo'n anderhalve kilometer aan draad getrokken te hebben moesten ze ook nog opgehangen worden. de 1 hoog en de ander een stuk lager. hierna ben ik de computer kabels gaan uitlopen. met de spitters en tussen en extra's accu's er tussen. hierna heb ik me bezig gehouden met de diversen consumenten vuurwerk aan te sluiten. gelukkig ging alles goed en waren we optijd klaar. en ben toen nog even een uurtje in de auto gaan uitrusten. omdat ik wist dat het een lange dag voor zou worden.

Rond half 11 zijn we naar onze film/foto plek gelopen , 6 statieven op een rijtje . leuk gezicht.
na een half uurtje slap ***len begon het vuurwerk. het was een wisseling van consumenten vuurwerk / mines en single shots.
een uitstekende combinatie als je het mij vraagt. Toen eenmaal de finale begon. nou dat vond ik zo geweldig.
dit was een finale die je (helaas) niet zo veel ziet. wat een geweld , en toen die knallers nog.
heftig hoor. wooow wat heb ik genoten . met wat creativiteit kun je zeker wat moois maken , ook al is het consumenten vuurwerk.
complimeten voor de bedenkers.

Foto-AOKLKXXN.jpg

Foto-ZKENKQUE.jpg

Foto-NRHVNOBT.jpg

Foto-USXGUNVO.jpg

Foto-RHYCI7ZQ.jpg

Foto-CPN6M3AU.jpg

Foto-LICM68JI.jpg

Foto-NULIDIOS.jpg

Foto-8EBQB473.jpg

Foto-4XGCNO3S.jpg

Foto-QVPGKKOD.jpg

Foto-HLZN86BR.jpg

Foto-N3VWBXCN.jpg

Foto-WK3IQOKQ.jpg

tijdens de show. heb ik mijn film camera op statief neer gezet en gewoon laten lopen. en op een andere statief heb ik mijn Nikon neer gezet.
hier heb ik een hoop foto's meegeschoten , na wat uitzoek werk hield ik van de 133 foto's er 27 mooie over. hier de eerste 11 , en de rest komt later.

GroteFoto-NK3KS4FU.jpg

GroteFoto-XHLQZEHT.jpg

GroteFoto-OA6DIT4F.jpg

GroteFoto-XNIYPLRZ.jpg

GroteFoto-KQNKRFED.jpg

GroteFoto-LB67LX4T.jpg

GroteFoto-DT3E64SW.jpg

GroteFoto-OKXIRP7W.jpg

GroteFoto-KHILFF4M.jpg

GroteFoto-BKMYAX6S.jpg

GroteFoto-C3CIDM7H.jpg

Man wat een vette foto's Vinnie en ook die van jou zijn vet Jack, jammer dat wij niet wisten dat jullie daar ook waren, anders hadden we even gezellig slap kunnen ouwuh.... :)
Next time dan maar weer :p

Na een aantal keren gevraagd te hebben in de chat en aan een aantal forum leden.

Hier bij nog 1x mijn vraag.

Aan het begin van deze show wordt er een cake geschoten welke is dit?

http://www.youtube.com/watch?v=ix5-FzF-18U

Met dank aan RedBaron voor het filmpje!

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Helaas lukte het in combinatie met het OV niet om hierbij te zijn, en wat is dat zonde zeg! Erg leuke show, met aparte producten. Ook de nieuwe producten van Wolff zien er erg goed uit moet ik zeggen!

mvg, Lunig

wat een vette show! ik baal er echt van dat ik hier niet bij was! dit zijn de consumenten showtjes waar elke freak helemaal gek van word. die finale! wat een geweld... op beeld was het al kippevel!

Ik heb genoten van al jullie mooie foto,s en films en verslagen, waarvoor dank
Dit is inderdaad een hele goede en mooie show, knap gedaan, verveelt geen moment
En de finale is super gekozen.
Trouwens waren aardig wat mensen op de been zo te zien

Back
Bovenaan